Počet zobrazení stránky

pondělí 2. února 2015

Hyacinty

Dnes jsem už musela jet nakoupit, protože po týdnu mé nemoci to u nás bylo jak u snědeného krámu. Neodolala jsem těmto dvěma hyacintům a přinesla je domů:
Samozřejmě hned se  u nich objevil kocourek - průzkumník, důkladně si je ze všech stran prohlédl a když zjistil, co jsou zač, spokojeně  vedle nich usedl...


















Měla jsem snahu vypěstovat si hyacint z loňské cibulky, v říjnu jsem ho zasadila, ale je pořád ještě jen ve stádiu růstu - kdo ví, zda se dočkám vůbec květu:
Hodně pohody


8 komentářů:

  1. Milá Lada kúpila si nádherné hyacinty a vidím , že kocúrikovi sa tiež páčia. Dúfam , že sa už cítiš lepšie a ten hyacint Ti ešte vykvitne vtedy keď to budeš najmenej čakať. Krásne fotky.
    Maj sa krásne a dávaj na seba pozor.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, moc děkuji za přání - je mi už docela dobře. Hyacinty nádherně voní, mám z nich radost. Měj se moc hezky a hodně pohody přeji.

      Vymazat
  2. dobre ze si si kupila hyacinty... treba sa obdarovat... to sa potom lepsie lieci vsetko, ked mas dobry pocit .) micka je krasna ako to vsetko onuchava a sleduje .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, máš pravdu - i ta kytička zlepší hned náladu a člověku je na světě líp, zapomene na všechno špatné i nemoc. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Lado, hyacint je jeden hezčí než druhý.... ale bez kocourka by to nebylo ono...jsou to naše sladký šelmičky...ten náš prospí doma skoro celý den a na večer vyráží je tak zvyklý .... vždycky mu kladu na srdce ať dá na sebe pozor a přijde brzy... leckdy v 6, 7 hodin už přešlapuje za dveřmi...
    Měj fajn dny bez nemoci. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem se divila lidem, kteří tak milovali domácí zvířátka. Sotva se u nás doma ocitl tenhle kocourek, ty lidi jsem pochopila a v duchu se jim omluvila. Kocourek je největší miláček a zlatíčko a kdyby chodil ven, asi bych se o něj moc bála. Ten náš je bytový, ven nechodí. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. U nás na stole se po vánocích začaly střídat primulky, na cibuloviny ještě nedošlo. Už se těšíš na jaro? už skoro jo, že? Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já mám nejraději zimu, takže jsem si jí už dva roky vůbec neužila a připadá mi, že do prosince byl podzim a od prosince to jaro už je. Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.