Počet zobrazení stránky

neděle 8. února 2015

Průzkumník

nebo špión? Kdo ví...







Zkrátka - naše chlupaté pelichavé potěšení. 

Hodně pohody


14 komentářů:

  1. Lado, podle bezchybných pohybů (vše zůstává na místě) by určitě mohl být obojí, těším se na čtverečkový výsledek, hezké nedělní odpoledne,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, ten kocouří miláček ještě nikdy nic nerozbil nebo neshodil, přestože mám všude spoustu drobností a on prolézá všude. Hezký nedělní podvečer.

      Vymazat
  2. Lado, zrovna jsem chtěla napsat, že to bude takový průzkumník-špion. Mě fascinuje, jak prolézají těsně kolem váz a všeho křehkého a opravdu jsou úžasní, šikovné šelmičky. Náš kocourek poslední dobou rád spí na parapetu, kde máme telefon. Místa má hodně moc,ne on chce spát na telefonu. Tak jsem mu přes něj dala ručník a tam spí nejradši - náš telefonista. Telefon naštěstí skoro nezazvoní.
    Přeju hezký nový týden vám oběma. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, je to zajímavé, že jim nevadí spát na klávesnici, telefonu, s hlavičkou opřenou o dřevěnou tvrdou podpěru - ale když mi spí na dece na nohách a já klapnu do klávesnice počítače, tak se nevrle ozve...Dneska ráno mi opět udělal radost - pořádně se nasnídal a pak se poblinkal na můj právě vypraný, naškrobený a vyžehlený bílý krajkový přehoz přes postel...:-) Měj se moc hezky.

      Vymazat
    2. ... taky ho mívám na klíně a cvakám do klávesnice... to mu nevadí...ale když nepatrně hnu nohama,nedej bůh chci ho zvednout, když potřebuju vstát ..... óóó to je vrčení... někdy i otevře tlamičku a k mý ruce... ale ani se nedotkne té ruky .... prostě je mrzutý... když se snažím aby taky jedl suché žrádýlko nejen kapsičky... tak koukne co to sypu, otočí se a chce uražen jít ven... je s nimi zábava...

      Vymazat
  3. Jasný špion:-)) Naše kočka už tak mrštná není:-D Tuhle hupsla do regálu v knihovně, a všechny serepetičky, co tam manža má, letěly na zem.-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak to jsou pak radosti, zvlášť, když se něco z těch věcí rozbije... Kolik let je vaší kočičce? Můj už je kmetík, víc jak 13 let... Hezký týden.

      Vymazat
    2. Už jí bude deset ... ale to ona asi shazuje schválně, aby měla místo na spaní.-)))

      Vymazat
  4. Když se na tu kočičku koukám, tak jen trnu, jestli neshodí tu fialku či gloxinii na krásném skleněném podstavci. Ale je šikovná, neshodila.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale až nyní koukám, že květináč někdo posunul. Takže jsem netrnula sama. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Když jsem u něj stála a fotila, tak jsem posunula květináč, aby měl miláček kočičák dost místa, on tam rád sedává na rohu a já při zalévání kytiček jsem květník omylem dala na "jeho" místečko.

      Vymazat
  6. Malý špión je podarený veľmi mu to pristane a ako ladne a opatrne sa prechádza medzi kvietkami.
    Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je při svých "procházkách" opatrný, nikdy nic nerozbil ani nepokácel. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.