Počet zobrazení stránky

sobota 21. února 2015

Sobotní oběd

Dostala jsem dýni Hokaido a poprvé jsem ji zkusila udělat k obědu.
Netušila jsem, kolik jídla z jedné dýně bude, 
i pro tři lidi,  
- dva velké plechy plátků dýně a koleček brambor
a ještě zbyl kus dýně na polévku. Jen jsem nestačila vyfotit hotové jídlo na talíři - zmizelo dřív, než jsem si vzpomněla na foťák. Jedla jsem dýni poprvé a musím říci, že polévka i pečená dýně byly výborné.

Hodně pohody


6 komentářů:

  1. Tohle jídlo i u nás rychle mizí. Mňam. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netušila jsem, Pavle, že je to opravdu dobré - myslela jsem, že dýně je jen módní záležitost. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Tak z dýně Hokaido jsem dělala asi 2x polévku a je fakt výborná. Takhle zapečenou ji musím zkusit.
    Hezké dny . Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ti bude zapečená dýně chutnat, Jarko - já ji posypala kořením, tuším grilovacím nebo steakovým. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Polievku som už robila a veľmi mi chutí ale veru zapečenú ešte nie ale skúsim. Pokvapkala si to aj olejom alebo si piekla len tak.
    Pá ,pá.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, i brambory i dýni jsem pokapala olivovým olejem a dokonce jsem tu dýni jednou obrátila, ale prý to není zapotřebí. Byla úžasně měkká, ale držela pohromadě porce. Pa.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.