Počet zobrazení stránky

čtvrtek 5. března 2015

Obloha

mne neustále fascinuje a neodolám jejímu fotografování. Tahle je ze včerejšího rána - provázela mne celou cestu autem, nejprve dost tmavá, dokonce bych nevěřila, že je to opravdu obloha - ale dole jsou vidět větve stromu:



 pak se rozjasnilo a obloha získala veselejší barvu,



 a takhle se střídala barva nebe během hodinové cesty autem...






 
Fotografie jsou v časovém pořadí, jak vznikaly - je z nich vidět, jak se během času a ujetých kilometrů obloha před autem měnila. Je to nádherné divadlo.

Hodně pohody 

10 komentářů:

  1. veru forky su moc krasne...tiez sa rano pozeram na oblohu...nastastie nemusim soferovat, tak si to vychutnavam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obloha je plná fantazie a krásy - jako děti jsme v mracích viděli pohádkové bytosti nebo různá zvířátka, ještě dnes s mi to občas podaří. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Dívat se na oblohu je naprostá nádhera. Kdysi na chatě na Šumavě byl fantastický výhled, tak to jsem se kochala nekonečně..... v každém počasí....
    Fotky máš moc hezké, Lado.
    Měj se fajn. jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, také mám nejkrásnější vzpomínky na naši chatu v horách, jak lesy, tak louky a obloha denní i noční tam byly naprosto úžasné. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. fotky jsou nádherné. Hlavně že jsi dojela ve zdraví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotím, jen když je prázdná silnice přede mnou i za mnou, ale i tak jsem si už mockrát říkala, že nebudu fotit... ale nedá mi to, když vidím něco tak krásného, jako je obloha a nemám možnost zastavit...:-)

      Vymazat
  4. Ladi, teda ty fotíš za volantem, tak to máš můj obdiv, ale fotky jsou to parádní:-)) Taky miluju mraky na obloze:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, spíš bych zasloužila pár pohlavků, ale fotím jen tehdy, když nic nejede ani za mnou, ani přede mnou a proti mně... Ale už nebudu, zbytečně tím přivolávám nebezpečné situace. Pa, měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Milá Lada ,opäť nádherné fotky, ja tie Tvoje fotky milujem len si prosím Ťa dávaj na seba pozor aby sme aj naďalej mohli obdivovať tú krásu.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, už jsem si zakázala fotit při jízdě. Pokusím se vždycky najít nějaké místo k zastavení, nebudu už riskovat. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.