Počet zobrazení stránky

pátek 13. března 2015

Tretky a zase tretky,

to by řekla má maminka na drobnosti, které mám všude po bytě. Třeba kovové tretky na bílém třípatrovém etažéru pod oknem

jsou hodně staré formičky na vánoční cukroví, tři otevírací jablka (jedno ukrývá muškátový oříšek, druhé badyán), kaštan i se slupkou, přinesený z loňského podzimního výletu, kytička levandule ze zahrádky a hlavně - stařičká kovová cukřenka po babičce...

Ještě přidat dva kroužky na ubrousky, připevnit skřipec s bílou svíčkou, vedle postavit dřevěného panáčka - tradiční krušnohorskou hračku, které se vyráběly a dodnes vyrábí v Nové Vsi v Krušných horách i na německé straně hor,
přidat bílou porcelánovou mísu na ovoce, pod ní talíř, vedle malou bílou terinu, která skrývá jádra vlašských ořechů,
na okenní parapet přidat formičky se svíčkami

a zase je pro mne něco hezkého na pohled i na oprašování...:-)

Hodně pohody

6 komentářů:

  1. Jé Lado, to je nádhera... to je věciček... máme starou podobnou cukřenku taky po babičce a já ji používám... mám v ní skořici... ten panáček je kouzelný a ty jablíčka! Já mám na malé mističce maličkýho medvídka, vždycky dostal nalezené sojčí pírko... je jich pět... tak drží pěknou kytici.. pak taky kaštánek...dalšího medvídka... a krokodýlka... šnečí domeček... a šupinku z kapra... ty věcičky jsme většinou našli venku..holt dětičky litovaly ztráty... a my si to s mým mužským vzali vždycky domů a tak to mám na stole pořád... i když on už tu není....
    Krásné dny ti přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, té mé cukřence už občas vypadne víčko a cukr se vysype naráz, proto ji už běžně nepoužívám. A zapomněla jsem vyjmenovat ulitku, která je na fotce - z nějakého mořského tvorečka a také šupinku z letošního kapra. :-))) Takže je vidět, že máme rády hodně podobné věci. Krásný víkend.

      Vymazat
  2. Jeeeee krásná dekorace. Máme taky po babičce cukřenku, formičky a otvírací jabličko. Hezký vikend přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A každým pohledem na tu cukřenku si vzpomínám, jak se z ní sypal cukr na babiččiny buchty nebo bábovku.. Také přeji hezký víkend.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. :-) Ano, mému oku libé a to je hlavní. :-) Hezkou neděli.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.