Počet zobrazení stránky

středa 15. dubna 2015

Bílá vlna

Nedávno jsem si koupila 5 klubíček bílé příze (20 % mohér, 20 % vlna a 60 % polyakryl). Ta barva je na fotce zkreslená umělým osvětlením...


Nemám vůbec představu, co z té vlny udělám, napadá mě třeba uplést nebo uháčkovat velký šátek - nosím šátek v zimě doma raději nežli svetr, ale nevím, jaký vzorek by byl vhodný pro mohér. Asi budu muset hledat na Fb.

Hodně pohody



10 komentářů:

  1. Šátek by byl pěkný, heboučký:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím a nejvíc bych ho užila....-)

      Vymazat
  2. Mohér je krásny sám osebe, myslím, že postačí jednoduchý vzor. Keď som mala 14 tak ho bolo možné dostať iba v tuzexe. Mala som niekoľko takýchto svetríkov a vyvolávali veľký obdiv :)
    ahoj Ladi, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, mohér chce jednoduchý vzor, tak snad něco vymyslím. Měj se hezky, Janinko.

      Vymazat
  3. jůůůů to vypadá krásně hebounce jsem moc zvědavá co nakonec vymyslíš :o)
    Měj se Ladi moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, asi to vyhraje pletený šátek, ten bych určitě nejvíc unosila. Pa, hezký víkend.

      Vymazat
  4. Ladi, to je opravdu vlna k zachumlání :-)) Už se těším, co z ní vymyslíš :-) Krásný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se, že ta vlna ani nekouše, takže bude příjemná. Měj se hezky, Zdeni.

      Vymazat
  5. Moc pěkná barva. Z toho jsem pletla jako mladá holka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdysi měla takový světle modrý a ráda jsem ho nosila. Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.