Počet zobrazení stránky

středa 1. dubna 2015

Dokonáno jest...

je jeden moc krásný obraz španělského dvorního malíře jménem Diego Rodriguez de Silva y Velázquez a jeho pohlednicovou formu jsem nosila v indexu pro štěstí. Pravděpodobně se jméno obrazu překládá jako Kristus na kříži či Pieta, ale na té mé staré pohlednici je Dokonáno jest a opravdu dokonáno jest ... dokončila jsem konečně svůj čtverečkovaný kabátek. 

Potřebuje se ještě vyrovnat a vyvěsit, jak byl a je zatím pořád složený.

Zapínání je na jeden skleněný knoflík
... a je s kapsami také na skleněné knoflíky...


Poslední měsíc mne přestalo bavit háčkovat, jednak mi došla příze a musela jsem čekat na objednání, ale hlavně - uvědomila jsem si, že mám doma pět podobných přízových krajkových bílých svetrů a čtyři z nich jsem ještě vůbec neoblékla, tak proč se dělám s dalším? No, u
vidím - možná tenhle nosit budu...:-)
Je celkem ze 162 čverečků a když se mi nebude líbit jako svetr, tak ho předělám na deku. :-)
Hodně pohody

8 komentářů:

  1. Ladi je krásný -- a jemný - čistounký :o)
    No a jak píšeš je skvělé že když ho nevyužiješ stačí ho předělat na deku :o)
    Měj se hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, stává se mi to často - když něco dodělám, tak se mi to přestane líbit. Tady je ještě šance té deky. :-))) Pa, hezké aprílové dny.

      Vymazat
  2. Lado, pracný a krásný - škoda na deku.
    Hezké, i když asi ne teplé dny, Ti přeje Jarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, doufám, že ho aspoň jednou vezmu na sebe, než z toho bude třeba ta deka. :-))) Měj se moc krásně.

      Vymazat
  3. Ladi, je krásný :-)) no vidíš a má výhodu, že ho můžeš předělat na deku, na polštářky, na cokoliv :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Třeba to poslouží kocourkovi na spaní, kdo ví? Měj se krásně, Zdeni.

      Vymazat
  4. Krásné dílo....háčkovat neumím a jen tiše závidím.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Háčkování není nic složitého, určitě bys to zvládla. :-))) Hezké Velikonoce.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.