Počet zobrazení stránky

sobota 11. dubna 2015

Klub Za starou Prahu

Od dětství mám ráda architekturu. Jako malá holka jsem jezdila s rodiči po českých městech, hradech a zámcích a obdivovali jsme tu naši krásu. Telč, Český Krumlov, Praha... to jsou od dětství mé lásky a mockrát jsem se jimi toulala. Jen o Praze mám desítky knih, o jejích domech, ulicích, dlažbách, domovních znameních, pověstech... 



Proto mne nenechává lhostejnou to, co se dělo i  děje  dnes. Aktivně jsem se účastnila akcí na záchranu nádraží v Ústí nad Orlicí, Kozákova domu čp. 47 na Václavském náměstí, podporuji vše, co má za cíl zachránit odkaz našich předků.
Možná to vše mne dovedlo až k členství v Klubu Za starou Prahu a koncem března jsem byla na členském shromáždění. Je fajn vidět, kolik úžasných lidí obětuje svůj čas a sílu k záchraně odkazu našich předků...
Nejprve vystoupila hudební skupina Motovidlo a bylo to moc pěkné - staré písničky, hodně jich bylo od Karla Hašlera a ty jsem si v duchu zpívala s nimi...

Členové spolku Vltavan mají pěkné uniformy..


Neodolala jsem a koupila si knížku Příběhy starých pražských domů - je krásná.
Hodně jarní pohody




10 komentářů:

  1. To vypadá skvěle. A ty nádherné knihy!! Aáách...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ty knihy jsou nádherné, to to krásné čtení...Hodně pohody přeji.

      Vymazat
  2. Tedy to muselo být skvěle prožité odpoledne :o)
    Měj se Laduško krásně.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, bylo to fajn a dost mne potěšilo, že tam byli i hodně mladí lidé. Pa, měj se moc krásně.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. :-) Byl bezva, i počasí bylo krásné. Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Ladi, při pomyšlení, že by se mělo zbourat nádraží v Ústí mi bylo hrozně, ale když dnes vidím, že budovu nechali a nic v ní, tak je mi ještě hůř....Přeji ti, aby Klub Za starou Prahu, byl úspěšnější :-)) Miluju staré domy :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro budovu hledají využití, snad ho najdou - vždyť je tolik možností, ale všechno dneska je moc drahé. Dřív byla muzea, výstavní síně, domy pro zájmovou činnost - dneska to nikdo nechce financovat. Měj se moc hezky, Zdeni.

      Vymazat
  5. Lado, nádhera - klub, Praha, architektura vůbec, Vltavan.........
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, ke všemu tomu hezkému jsem ještě slyšela písničky, které dneska už nikde nejsou slyšet a které znám. :-) Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.