Počet zobrazení stránky

pondělí 13. dubna 2015

První kytičky ze zahrádky

Dnes jsem musela něco zařídit na chaloupce. Zapomněla jsem foťák, tak jsem nemohla vyfotit zahrádku. Kvetou tam modřence, narcisky a tulipány, začínají růst listy hortenzií. Tulipány a narcisky jsem si vzala aspoň domů do vázy, protože rychle odkvetou a neužila bych si je. 





Jaro už je opravdu tady... 

Hodně pohody všem

6 komentářů:

  1. Máš pravdu, jaro už je tady, zahrádka se obléká do květů i u nás. Pěkný večer, Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen si přeji, aby to čerstvé jaro nespadlo hned do horkých dnů. Mám ráda ten chladný vzduch a přitom sluníčko. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Laduško krásná kvítka ti zahrádka nadělila :o)
    Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, je to krásné, když všechno kvete. Pa, měj se krásně.

      Vymazat
  3. Jů, k vám přišlo jaro nějak brzo:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, tohle kvete na zahrádce na uzavřeném dvorku u domu, tam je pořád dost teplo i v zimě. Na venkovní kvetou zatím jen modřence.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.