Počet zobrazení stránky

úterý 14. dubna 2015

Salát

Mám  kamaráda Honzu a je to druhý nejhodnější mužský na světě. Každé odstavení a najetí čerpadla, řezání dříví, veškeré opravy na chaloupce a pomoc s mým autem - za tím vším je on. Navíc ještě rozmazluje dobrým jídlem, protože jídlo - to je jeho největší radost. Nedávno zavolal, že udělal šopský salát a za chvíli mi dovezl plnou dózu té dobroty:



On je takový pečlivý - krájí vše na droboučké kousky, i ta cherry rajčátka a balkánský sýr strouhá na jemném struhadle. To já pro sebe krájím velké kusy velkých rajských a sýr tam jen nadrobím...:-)

Tak a s tmavou kaiserkou jsem měla výbornou svačinu i večeři. Díky, Honzíku...

Hodně pohody 

6 komentářů:

  1. Dobrí priatelia sú nad zlato :) ... výborná večera, robievam počas letnej sezóny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak je to, dobří přátelé jsou opravdu nad zlato. Měj se hezky, Janinko.

      Vymazat
  2. Mnam ten bych si dala hned také :o)
    Měj se Ladunko krásně...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, byl dobrý - hlavně bez práce...:-)) Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Ladi, teda ty se máš :-)) Já chci taky takového kamaráda :-)) Taky si dělám salát takový rustikální :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Ano, rustikální - to je to přesné pojmenování, takže je nás víc... A kamarád je opravdu hodný. Mj se hezky, Zdeni.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.