Počet zobrazení stránky

čtvrtek 23. dubna 2015

Skládám...

Moc ráda skládám puzzle, hlavně ty na netu - protože nezaberou žádné místo (ale oči, oči trpí). Kdysi dávno jsem si koupila puzzle s 1 500 dílky "Květinový trh, Boulogne". Jednou jsem to celé složila a pamatuji si, že při dalším skládání mi dvakrát spadla deska, na které jsem měla už kus udělaný, a tak jsem to naštvaně sbalila a odvezla na chalupu. 

   


Postupovalo to docela rychle, líbí se mi ten obraz...
a po sestavení všech dílků se zdálo, že se jeden ztratil.
Nakonec jsem ho objevila - byl schovaný v okraji krabice - a obrázek je celý:
Hodně pohody

4 komentáře:

  1. Lado, já OBDIVUJU tvoji trpělivost ! Úžasné. Obraz je opravdu krásný.
    Měj se moc hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, s tou mou trpělivostí to není zas tak slavné - na něco trpělivá jsem a něco mne hned dostane...:-) Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Vidím v něm tak trochu Audrey Hepburn v My fair Lady - květinářku... Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.