Počet zobrazení stránky

úterý 19. května 2015

Pouzdro na mobil

Po dvou reklamovaných a vrácených mobilech  ( mobilu na dvě simkarty a Samsungu Galaxy) mám nový, obyčejný mobil. Je  o maličko větší nežli je ten starý, takže jsem si na něj musela uháčkovat nový bílý korálkový "kabátek", když mu starý byl malý:
Celá já...
... nebo snad tohle jsem celá já? :-)

Hodně pohody


10 komentářů:

  1. To se mobílek má, takový krásný obal :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom si toho neváží, brzy se mu vybíjí baterie...:-)

      Vymazat
  2. Lado, "kabátek" je opravdu slušivý a fajnový.
    Přeju ti pěknou středu. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jarko - a jak jsem psala, neváží si toho kabátku a vybíjí se dost rychle. Tobě také přeji hezké dny.

      Vymazat
    2. Mně se taky brzy vybíjí a to má kabátek přímo s kočičkou, ale kupovaný.......

      Vymazat
    3. Třeba ta kočička si dobíjí energii z mobilu, kdo ví? :-)))

      Vymazat
  3. Ten je nádherný.....moc pěkný originál:-)

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.