Počet zobrazení stránky

středa 27. května 2015

Taštička

Miluji bílou barvu, staré krajky a perličky. Baví mne z nich tvořit a obvykle z toho vyjde něco, co trošku voní starými časy a přitom to je použitelné i v dnešní době. Takhle vznikla ze staré paličkované dečky jedna z mnoha kabelek,


které opravdu v létě ráda nosím. Uvnitř je pečlivě uzavřená na zip, aby z ní nic nevypadlo  a má spoustu kapsiček, jednu také na zip - na řidičák a peněženku. 

Včera k ní přibyla nově taštička na drobnosti, třeba šminky - a také mne k ní inspirovala maličká dečka, kterou jsem jinak nepoužívala. 




Spolu s deštníkem (na který jsem našila paličkovanou krajku),

perličkovým náramkem, náhrdelníkem a korálkovým pouzdrem na mobil vlastní výroby by to mohla být souprava dámy z přelomu dvacátých a třicátých let na lázeňskou promenádu:


To maličké stříbrné se zrcátkem je starožitné pouzdro na rtěnku opravdu z těch dvacátých - třicátých let... je to dárek od mé kamarádky Evy





Tak, to je ukázka mého včerejšího tvoření a inspiraci jsem opět dostala při žehlení vyprané maličké dečky.:-) 

Hodně pohody

6 komentářů:

  1. Lado, jsi úžasná .... je to Nádhera ... všechno !
    Tak si to hezky užívej. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, moc děkuji - jsem zkrátka taková hadrářka-krajkářka. :-) Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky moc, baví mne šít různé vymyšlenosti z krajek... :-) Hezký víkend.

      Vymazat
  3. Nádhera!!!! Originální nápad :) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, nápady občas mám, ale častěji se nedokopu je zrealizovat, lenost převládne. :-) Přeji hezký víkend.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.