Počet zobrazení stránky

čtvrtek 7. května 2015

Ubrus

jsem si koupila v sobotu - proto, že se mi moc líbil 

ne proto, že bych ho potřebovala nebo jich snad měla málo (nejméně dvacet se jich krčí ve skříni),
ale každý je jiný a tenhle mezi nimi není ...:-)

Jeho žehlení je trochu náročnější, ale kupodivu  - tyhle titěrnosti žehlím moc ráda.

Hodně pohody

6 komentářů:

  1. Lado, ten ubrus je úžasný... je to opravdu nádhera veliká... krásná práce.
    Tak se kochej. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Kochám se, díky. Hezký víkend, Jarko.

      Vymazat
  2. Laduško tak to se ti nedivím je to opravdu skvost :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, takové zbytečnosti a dělají radost, viď? :-) Hezký víkend přeji.

      Vymazat
  3. Ladi, ten je nádherný :-)) Richelie vyšívání jsem teď úplně uložila k ledu....a nějaké předlohy mám nakoupené, to jsem zvědavá, kdy na ně dojde :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já vím, kdy na ně dojde - až budeš mít fůru volného času, jen nevím, kdy to nastane ( zatím ti čas vyplňují lidská mláďata, zahrádka, práce, ruční práce, výlety...). :-)

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.