Počet zobrazení stránky

čtvrtek 14. května 2015

Vesta

Až se mne zima zeptá, co jsem dělala v létě, tak už můžu říci: prosím, prosím, já jsem si upletla vestu, aby mi doma bylo krásně teplíčko...
















Ten límec jsem udělala schválně tak vysoký - nemám ráda, když mi táhne na krk, takže jsem pletla, dokud byla vlna - po přišití knoflíků z vlny zbylo jen toto: 

Hodně pohody




10 komentářů:

  1. no páni....to je krásna práca...klobúk dole..mne sa to už nechce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, taková obyčejná vesta se s tvými háčkovanými dekami nedá ani srovnat, ty jsou hodně pracné. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Jani je krásná-- to bude teplounko v ní :o)
    Měj se hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, doufám, že v zimě vestu nezapomenu ve skříni. :-)) Pa a krásný týden.

      Vymazat
  3. V zimě jako když najdeš, je parádní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, častokrát něco uložím tak pečlivě, že to pak nenajdu...:-)))

      Vymazat
  4. Lado, ta vesta je fakt pěkná. Hned se mi zalíbil ten límeček. Přesně - nepotáhne za krk - to těžko snáším.
    Tebe ta zima nedoběhne - jsi připravena.
    Měj se fajn. jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsem "díky" klimatizaci pořádně nastydla na krk a od té doby bez límce či roláku nemůžu být...Měj se moc hezky, Jarko.

      Vymazat
  5. Ladi, vesta je parádní, v té ti bude teploučko :-)) Jsi šikulka :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, musela jsem konečně zpracovat vlnu, měla jsem jí doma roky...:-)

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.