Počet zobrazení stránky

úterý 5. května 2015

Vzorky

Než jsem začala ten svůj kabátek ze čtverečků, zkoušela jsem různé vzorečky i kombinace barev, které by se mi nejvíc líbily a také dobře dělaly.  Uvažovala jsem i o pletení čtverečků různými vzorky, ale nakonec vyhrálo háčkování. 






Prvním háčkovaným vzorečkem - čtverečkem byl ten prostřední, který se mi nejvíc líbí i teď, ale bohužel - už vůbec si nepamatuji, jak jsem ho dělala nebo kde jsem našla návod.A tak mi nakonec zůstaly čtverečky vzorků, upravila jsem je do stejného rozměru,
Pilná myška - celá já...:-)


sháčkovala je dohromady a asi to bude polštářek - dárek... 
Hodně pohody 

10 komentářů:

  1. Čtverečky chci taky někdy zkusit...a ta barevná kombinace je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě čtverečky zkus - perfektně to vyplňuje čas třeba u televize a uklidňuje to, jak rychle je každý hotový. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Toto sú krásne darčeky :) určite poteší, Pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Snad potěší, a já zpracuji zbytky přízí, které by jinak zůstaly. Měj se moc hezky, Zuzko.

      Vymazat
  3. Toto sú krásne darčeky :) určite poteší, Pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi v poslední době moc často stává, že jedním kliknutím se komentář objeví dvakrát, něco divného se děje v tom našem virtuálním světě. Pa, Zuzi.

      Vymazat
  4. Lado, tak polštářek z toho bude nádherný.... a pořád na očích....
    Pěkné dny! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, a když nebude na očích, tak bude pod hlavou třeba při koukání na telku :-). Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Ladi, krásně jsi vzorečky využila :-)), takový dáreček potěší, co já už těch polštářů rozdala :-)) Všechny čtverečky jsem měla hezky nakreslené v jednom sešitě a vůbec nevím, kde je mu konec....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, tak to by mi toho sešitu bylo moc líto. Snad ho najdeš - já hledala dva dny průkazku na dráhu a našla jsem ji tam, kde bych to nikdy nečekala - pod křeslem...:-) Zkus se také podívat na takové podivné místo, možná sešit najdeš. Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.