Počet zobrazení stránky

pátek 1. května 2015

Zahrádka

Na chaloupce už začíná všechno růst a kvést...
Škoda, že modřence kvetou jen tak krátce, mám ráda jejich barvu...
narcisek bude ještě hodně - vedle rozkvetlých je spousta poupat...
jedna maličká pivoňka, která se vloni objevila mezi kameny, už má jednou poupátko...
a tohle je její sestřička a také má poupátko...

 tyhle červené kytičky jsou také roztomilé...
a vylézá už i lopuch...
začíná kapradí, které během měsíce zabere téměř půlku zahrádky...
jen škoda, že není zlaté - to by bylo něco...
hortenzie už obráží listy...
a tato pivoňka mívá nádherně rudé květy...

V chalupě mě přivítal tento nevítaný host, který se uvelebil na vysokém stropě:

Určitě nám přináší štěstí, tak jsem ho nechala na pokoji.

Hodně pohody

8 komentářů:

  1. Laduško krásně se ti zahrádka probouzí :o)
    Měj se moc hezky a užij si prodloužený víkend.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ale ten plevel se probudil taky, to už je trochu horší...:-) Hezkou neděli.

      Vymazat
  2. Všechno kvete jak má, paráda:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) V březnu to byl ještě smutný pohled, ale teď už je to na zahrádce veselejší.

      Vymazat
  3. Lado, modřence mám taky ráda a ještě radši mám modrou barvu jaterníků. U kapradí se mi líbí jak se z takového malého kolečka krásně rozvíjí. Tuhle jsem v koupelně našla taky pavouka a říkala jsem si tak si jdi kam chceš.
    Hezky jsi to jaro nafotila. Měj se fajn v tom máji. Jarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné fotečky ... Přeji hezké májové dny. Eva

      Vymazat
    2. Jarko, tak jaterníky neznám a hned si o nich něco zjistím. S tím kapradím máš naprostou pravdu - od maličkého zeleného šnečku se rozvine pak takový obrovský list a na podzim zase začne reznout, až z něj zůstanou takové dosti bizardní hnědočené tvary. Krásnou neděli.

      Vymazat
    3. Evi, také přejí máj plný lásky a pohody. :-)

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.