Počet zobrazení stránky

neděle 14. června 2015

Čistota půl zdraví

aneb před spaním je třeba se důkladně olízat. Jak já miluji dívat se na ty jeho mycí rituály, kdy se jen divím, jak si třeba může jazýčkem dosáhnout na záda nebo na bříško:












V jedné pohádce (tuším v Koloběžce I.) se říká, že nejsladší na světě je spánek. Tak právě teď kocourek mlsá spaní a levou přední tlapičku má ve vzduchu - asi v ní ve snu drží nějakou kočičí dobrotu.

Mějte se krásně

6 komentářů:

  1. Na kočičkách jsem tohle vždy obdivovala a stále obdivuji. ty jejich hebounké čisťounké kožíšky. Ať kocourek nebo kočičí slečna, černý, mourovatý nebo bílý, vždy v plné parádě. A mít doma kočičku a vidět ji spát, tak jsem svalená hned vedle ní. Ony musí přes den hodně odpočívat, aby mohly večer na tah. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Ten můj kocourek je čistě domácí a kastrovaný, ven nechodí, což mu ovšem nebrání v noci vyvádět tak, že mne probudí (podotýkám, že bouřky prospím, ale jeho mňouknutí mne probudí). Každý den před spaním si lehne vedle mne, ale nevydrží dlouho, pak si jde do svého pelíšku. Krásnou neděli.

      Vymazat
  2. Ladunko máš doma krásného pohodáře :o)
    mšěj se hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je to opravdu pohodář a miláček. :-) Hezkou neděli.

      Vymazat
  3. Lado, jsou to naše potěšení, viď. Jsou nesmírně čistotní a šikovní. U kočiček nechápu, že bílá je stále bílá a když není, tak honem umýt. Taky ho ráda pozoruju jak se důkladně myje a nebo když spí, to jsou sladký.
    Tak se mějte oba hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, častokrát si říkám, když kocourek u mne leží a kouká na mne jak na svatý obrázek, copak se asi v té jeho hlavičce odehrává, jestlipak je kočičím způsobem šťastný a ví, jak je milovaný...:-) Jsou to opravdu miláčkové. Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.