Počet zobrazení stránky

pondělí 1. června 2015

Kam s knoflíky?

Kdysi jsem dostala bonboniéru.  Vypadala dost zajímavě - velká čtvercová krabice,
po otevření se objevilo devět malých čtvercových krabiček, které se nějak snadno otvíraly a zavíraly, takže z nich  čokoládové bonbóny brzy zmizely.
A co s prázdnými krabičkami? Byly takové šikovné, škoda je vyhodit. Uplatnění se snadno našlo - no přece nejdřív pečlivě roztřídit různé patentky, háčky a knoflíky a pak - šup s nimi do krabiček,  ještě příjemně vonících čokoládou...
 Krabičky jsou poměrně dost pevné,
takže se do nich krásně schovaly různé drobnosti potřebné pro mé šití. A tak je vše přehledně uklizeno, to mám ráda. :-)
Hodně pohody


8 komentářů:

  1. To je multi dárek! Krásné a šikovné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem v podstatě taková "krabičková", mám ráda plechové krabičky a všechno přehledně uložené, jen je divné, že ihned zapomínám, co v které je. :-) Hezký den přeji.

      Vymazat
  2. Lado, tak to jsou moc hezké a moc šikovné krabičky.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou opravdu šikovné, už mi takhle slouží pár let...Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. toto je moc krasne ...a super napad vyzera to bombasticky ...
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda, když věci mohou sloužit i potom, co vlastně dosloužily...:-) Přeji hezký den.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. :-) Dříve jsem vysypávala jednu velkou krabici a přebírala, přebírala... Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.