Počet zobrazení stránky

pondělí 15. června 2015

Kytičky

V pátek jsem dostala od Gábi nádherné "narozeninové" kytičky na mou zahrádku:
nádherný hořec bezlodyžný
ostrožka
 

astry
krásnoočko
šalvěj 



 
a tohle jsou "narozeninové" kytičky od Evy, sázela jsem je minulý týden:
krásné bílé kopretiny
zvonečky, azalka
 už se těším, až se rozrostou a bude jich plná zahrádka. Omylem jsem ven vysadila ven do záhonu i nádhernou bíle kvetoucí azalku, ale prý není venkovní, tak ji zase dám do květníku a vezmu si ji domů.
 Hortenzie má ještě zavřené květy,



















pivoňky i rododendron už dokvétají.

Hodně pohody



6 komentářů:

  1. Máš nadherně rozkvetlou zahradu. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen škoda, že je na chalupě, takže ji nemám denně na očích. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To není má zásluha, Zdeni, já jsem zahradnice-totální amatérka, ale to se předvádí sama příroda...:-) Pa.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.