Počet zobrazení stránky

čtvrtek 4. června 2015

Narozeniny

Těšila jsem se na úterý, kdy měly přijít kamarádky na narozeninové posezení. Nejprve jsem upekla "mraky", jednoduchý a přitom luxusní nadýchaný moučník, který mi prvně upekla kdysi dávno paní Hergetová a dala mi i recept:


Prostírat jsem začala těsně před příchodem kamarádek, aby kocourek neměl čas udělat si svou oblíbenou procházku mezi umytým porcelánem...

Řízky vypadají na fotce tmavé, ale byly krásně zlaté, a po usmažení dopékané v remosce, aby byly opravdu měkké...


A tohle byly nádherné, moc krásné dárečky přesně podle mého přání - tedy kytičky trvalky do zahrádky:





A to prý ještě nějaké trvalky jsou na cestě, tak to se moc těším. Díky, holky moje zlaté...

Hodně pohody 

4 komentáře:

  1. Ladunko nejprve velikánská gratulace - přeji ti samé velké NEJ NEJ NEJ.....
    Hlavně zdraví......
    lásku....
    štěstí a pohodu ♥
    Měla jsi nádherně nachystáno a květinkové dárečky jsou ty nejkrásněší :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc moc děkuji za krásné přání. Na posezení s kamarádkami se vždycky moc těším, kamarádíme spolu už víc jak dvacet let a scházíme se pravidelně každou sobotu. Hezký víkend ti přeji.

      Vymazat
  2. Ladi, taky dodatečně přeji vše nej nej :-)) Já bych ti taky k takové nádherné tabuli přinesla kytičky :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Zdeni, kdykoli jsi vítaná i bez kytiček, a moc děkuji za přání. :-) Pa.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.