Počet zobrazení stránky

úterý 9. června 2015

Sobotní úklid

Miluji svého kocourka a nedávno jsem zjistila, že všechny fotografie, které zůstávají na kartě foťáku, se týkají právě tohoto miláčka - ostatní jako nedůležité mažu...
Každý, kdo má v bytě kocourka či kočičku, tak ví, o čem tu teď budu psát 

- o nekonečném množství jemňoučkých chlupů z jejich srsti, 

které poletují vzduchem a usazují se všude, i na těch nejnemožnějších místech.
A to u nás je černošedý kocourek na bílých kobercích, potazích, polštářích, takže o to větší "zábava" při úklidu. 


Takhle z koberce dostávám kocouří srst jednou za 14 dní - pomocí bílé gumy k odstraňování nečistot:
A tohle je výsledek takové rozcvičky jednou za dva týdny:
Pro porovnání - vlevo je guma po jednom čištění koberce:
zmenší se na polovinu a vydrží tak na dvoje čištění
a pak se rozpadne. Ale koberec vypadá aspoň týden čistý, ne šedobílý.
Nejvíc práce je s tímhle rohem - kocourkovým oblíbeným místem koberce, kam si pravidelně přináší v tlamičce jídlo z misek, tady ho položí a v klidu pojídá...:-)
Problém je v tom, že se mi tuto bílou gumu podařilo koupit úplně náhodou, na zkoušku, a při dnešním stavu obchodu ji už příště určitě neseženu. 


A přitom se mi k čištění bílého koberce od kocouří srsti zatím nejlíp osvědčila. Zajímaly by mne vaše zkušenosti s čištěním 

kočičí okrasy z potahů a koberců. Ale stejně - jsou to úžasní miláčkové, ti naši chlupáči, že?

Hodně pohody 



10 komentářů:

  1. nadherna cicka-micka :) tiez vie vylihovať tak ako tie nase potvorky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to krásní a roztomilí tvorečkové, ty naše kočičky. :-)

      Vymazat
  2. Lado, je to krásný kocourek a u tebe má hezký život. Ten náš se tak málo drží doma, že je mi to až líto. Ráno přijde nabaští se, někdy si vyskočí na židli, chvíli odpočine a jde. Taky vyskočí na klín, když sedím u počítače, tak ho hladím, ale dlouho to nevydrží nebo spíš já. Musím vstát a to on už zase jde. Přes den je občas vidět na zahradě, jak odpočívá. Nebo zamňouká a já ho hledám kde že to je. Jinak obráží ten svůj rajon. Jedna paní povídala, že se mu tu většina koťat podobá. Tak má dobrou reklamu. Občas na pár dní zmizí, ale většinou přijde k večeru zase na baštu. Ale hned potom to je mňoukání jako bych ho tu hodinu držela, musí ihned ven. Mami je stará, tak je vždycky na něj zvědavá, prožili tady spolu kus života.
    Měj se fajn a hodně radosti z kocourka! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, tenhle kocourek v prvním roce svého života prý běhával po lese, ale u mne už 13 let je jen bytový. Třikrát mi spadl z okna a pak jsem ho musela hodně dlouho hledat po městě, protože do bytu jsem ho donesla a on nezná vůbec okolí. Je to můj miláček a mám o něj veliký strach, aby se mu něco nestalo. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Ladunko je to fešák a on to moc dobře ví :o)))
    S chlupy ti neporadím já kočičáka doma nemám :o)
    měj se moc hezky..
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Martí, je to takový můj rozmazleneček, občas mne pokouší tím, že si vybírá v jídle a já pak mu podstrojuji všechno možné, aby jedl. Ale je tak moc hodný a milý, že ho rozmazluji ráda. Měj se krásně. :-)

      Vymazat
  4. Jojo, chlupatí miláčkové!!! ;) Já vysávám, používám takové ty lepící válečky a na sedaci soupravu z mikrovlákna ( tuším, že tak se tomu říká) používám takový ten houbohadřík do kuchyně - pořádně vyždímám a přehnutym jedu - vznikne cosi velmi podobného tomu, co je na tvých fotkách ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha... taky denně vysávám Vorwerkem, ale všechno nepobere. Lepicí válečky také používám, zatím jen na oblečení, to je také pořád chlupaté. S tím houbohadříkem do kuchyně to je výborný tip na dobu, až mi dojdou ty čistící gumy, hned ho využiju. Děkuji za zkušenost a radu. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Ladi, do domečku už jsem koberce nechtěla ani za nic :-)) Tak mám plovoučku a dlažbu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, mám všude parkety a jen v obýváku koberec pod sedací soupravou a mým křeslem - a zrovna ten si vybral kocourek jako své piknikové místečko..:-) Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.