Počet zobrazení stránky

neděle 26. července 2015

Kanyla

Ve středu jsem si kocourka přivezla s velkou náplastí na tlapičce. Jeho chůze byla zvláštní, tou růžově opáskovanou tlapičkou prapodivně cukal a škubal. Připomínal mi chůzi Laďky Kozderkové v jedné legrační scénce s Vladimírem Dvořákem a Jiřinou Bohdalovou z Ústavu pro výzkum chůze. Začalo mi to být divné, tak jsem v pátek zavolala na kliniku, zda můžu tu náplast kocourkovi sundat. Můžu. 
Zkusila jsem tedy tu širokou náplast odlepit a najednou se objevila bílá kanyla. To mne vyděsilo, hned jsem zase náplast přilepila a volala zase kliniku, co s tím - odkázali mne na moji veterinární ordinaci, kde kocourkovi kanylu sundají.
Proto ten chlupáček tak směšně chodil - ta jehla ho při každém kroku píchala...
A tak mu sestřička kanylu vystříhala a vyndala a tlapku mu zalepila. To byl hned spokojenější a když jsem odestlala postel v ložnici, hned se tam uvelebil a tvrdě usnul:
 Já si vzala knížku a byla pěkně potichu, abych ho z jeho spánku nevyrušila.
 Jen trošku zvedl hlavičku při zvuku foťáku,
 ale hned ji zase položil na postel a spal dál.


 Chvílemi se stočil do klubíčka,
 pak se ke mně otočil zády a sladce spal



 a dokonce se poprve od operace otočil na záda a nechal své bolavé zašívané bříško odhalené. Po vyholení srsti kvůli sonu bylo bříško růžové, teď po operaci je šedomodré - jedna veliká modřina pod tou tenkou jemnou kůžičkou...
 Převracel se na všechny strany a byl spokojený.



No uznejte, že je sladký... chlupáček jeden.
Mějte se krásně a odpusťte, že teď pár příspěvků bude hlavně o kocourkovi. Je to teď středobod mého zájmu. 

Mějte se krásně a hodně pohody

8 komentářů:

  1. Držím palce, snad všechno dobře dopadne:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, vidím to optimisticky - má velikou chuť k jídlu a zájem o všechno kolem...Děkujeme moc. :-)))

      Vymazat
  2. Lado, je slaďounký... vypadá to, že je opravdu spokojenější, klidnější...tak ať jde všechno k lepšímu ... to vám přejem s naším kocourkem...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko a roztomilý kocourku, moc vám děkujeme za přání a doufáme, že to opravdu jde už jen k lepšímu. Mějte se hezky.

      Vymazat
  3. je sladucky...uz ho ani nepicha nic v nozicke...drzim silno palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, moc děkujeme, zatím to vypadá nadějně...

      Vymazat
  4. Kocourek je slaďoučkej.Jsem taky kočičí máma,mám jednu kočičku a dva kocoury a vím jaká je to starost,když jim něco chybí.Držím palce,aby byl kocourek zdravý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji za držení palců, pomohlo to - kocourek přežil operaci a drží se...

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.