Počet zobrazení stránky

neděle 12. července 2015

Koláč na sobotní ráno

ty skleničky - to je zavařený zbytek ovoce jako dřem...
Od dětství miluji kynutý koláč s borůvkami a rybízem. Maminka na chatě dělávala kulaté velké koláče, dva na jeden plech, střídala vedle sebe rybízový s borůvkovým a pekly se v troubě kamen, ve kterých se i v létě kvůli vaření topilo. Hodně borůvek a hodně drobenky bylo podmínkou, to mám dodnes ráda.
Hodně pohody

8 komentářů:

  1. Lado, taky ty koláče miluju... máš to krásně nafocené... teď jsem dělala koláč z posledního černého rybízu a ten je u nás hodně oblíbený...
    Užij si neděli v pohodě! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z černého rybízu? Tak to jsem ještě nikdy nedělala, ale příští rok budu sázet na zahrádce rybízy, tak dám keřík i černého a v budoucnu zkusím. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Tak to bych tedy měla veliké dilema - borůvkovou nebo rybízovou čast ? :)) mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Ideální je ukrojit si dílky z prostředka, tam je půl borůvkového a půl rybízového.

      Vymazat
  3. Jeeee to bych si dala :-).... A ten krásný servis a ubrus Wow !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak o to, jí se to velmi dobře, ale je to tak, jak říkal Vladimír Menšík - sníte deset deka něčeho dobrého a přiberete dvě kila. :-)))

      Vymazat
  4. Ach, hodně borůvek a hodně drobenky, to je moje! Drobenku jsem teď dlouho nedělala, protože sestra vysazuje cukr, kde může, nedělá jí to dobře na zdraví... tak mi to trochu chybí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, hodně borůvek a hodně drobenky, to je to pravé. A zkusila bych máslo, mouku a nějaké jiné sladidlo, třeba nasekanou tu stévii, či rozemletou - určitě by to šlo....

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.