Počet zobrazení stránky

pondělí 13. července 2015

Levandule

Můj hodný kamarád Honza mne v tyto dny zásobil nádhernou levandulí. Dělám z ní malé kytičky do látkových sáčků, aby se daly pověsit na ramínko ke kabátům,
 ale pak jsem si vzpomněla, že jsem na FB viděla levanduli vázanou do velké kytice, která stojí sama - bez vázy:
 vypadá to krásně, tak veliký svazek levandulí voní opravdu nádherně:
 a ze zbytku udělám ještě ty malé kytičky, jen musím pro ně ušít látkové sáčky.
Při tomhle sobotním a nedělním levandulovém hraní jsem aspoň na chvíli zapomněla na smutek z nemoci kocourka-miláčka...
Mějte se krásně
                                                                  

4 komentáře:

  1. Lado, ta levandule je úžasná, mám ji taky moc ráda. Příští rok sadím novou, aby měla místo a udělala velký, velký trs.
    Teď jsem četla minulý příspěvek - to mě moc mrzí, že kocourek je nemocný - držím mu palce ať vše dopadne dobře !♥
    Dnes tu byla známá, ať si jdu pro kocoura... tak jsem se lekla ... on se snažil přejít silnici a dvakrát se vracel ... provoz jako blázen a to bylo po 12. hodině. No, jdu ven a už ho vidím jak jde vedlejší ulicí jako k lesu, ale tam je plno domků. Jemu se tam líbí, chodí tam každý den....... ani dál nemluvím ... ta hlavní silnice je před našima okny ...
    Měj se dobře. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak můj kocourek, Jarko, je opravdu jen domácí, tak strach z aut odpadá. Dnes jsme byli opět u kočkodoktorky a na její radu řeším kocourkovo nejezení tím, že mu jídlo dávám stříkačkou spolu s léky. Vážil jako mladík přes 7 kilo, dnes měl 3,3 kila...Zdá se mi, že dnes už vypadá o kočičí chloupek líp, dokonce nezalejzá do lodžie, ale jako obvykle - leží na stole. Díky moc za držení palců. ♥

      Vymazat
  2. jůůů voní až sem :o)
    Měj se Ladunko moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, voní krásně, ale také opadává....:-))) Pa.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.