Počet zobrazení stránky

sobota 25. července 2015

Schovávaná

nikoli na schodech, ale kdekoli a kamkoli před injekcí s léky. Tak takhle vypadal stůl s léky před operací kocourka:
A takhle vypadá stůl s léky po kocourkově operaci:

Kocourek dostává téměř každou hodinu nějaké léky prostřednictvím injekce a nemá to rád. Jeden lék dostává 3 x denně 1/4 prášku, druhý 2 x denně 1/6 prášku a třetí 2 x denně 1 celý prášek. Abych to nepopletla, píšu si každý den čas, kdy jsem mu který lék podala. A kocourek to nemá rád, nemá... A tak se mi neustále schovává a objevil úkryty, ve kterých za celých třináct let nikdy nebyl. Třeba se namačkal pod tenhle stolek v ložnici - až do koutku a já ho hledala nejméně půl hodiny po bytě, než jsem ho objevila:



Marná snaha, stejně jsem ho objevila a injekční stříkačka byla opět v akci... Netvářil se na to vstřícně, ale zatím se mu daří, tak snad léky zabírají a bříško se mu po operaci vzpamatovává.

Tak hodně zdraví a pohody nám všem i našim chlupáčkům.

6 komentářů:

  1. To se nediv, injekce nemá rád nikdo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já injekce taky nesnáším, takže se mu nedivím...:-)

      Vymazat
  2. Ladi, taky se mu chudáčkovi vůbec nedivím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, Zdeni - jsme dospěláci a také nemáme rádi nemoce a léky.:-)

      Vymazat
  3. Zvířátko sladký, takových žihadel. Ale co se dá dělat, hlavně, aby to pomohlo. Moc držím palce a přeju kocourkovi hodně zdravíčka!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On injekce dostával od doktorů, já mu dávám injekční stříkačkou rozdrobené prášky rozpuštěné v troše vody. No, občas se mu trefím přímo do krčku, to pak vypadá, že mi to vrátí, ale zatím dobré, dobré... Děkujeme, Jarko, za držení palců. :-)

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.