Počet zobrazení stránky

neděle 22. listopadu 2015

A jsem zpátky...


zatím jen tímto ohlášením a doufám, že budu moci denně, tak jako dřív, být s Vámi v kontaktu. Zatím musím  ty téměř čtyři měsíce odloučení dohnat čtením Vašich blogů, abych byla "v obraze", co je nového. 

Mějte se krásně, zdravíme spolu s kocourkem a přejeme hodně pohody. 

P. S. Zapomněla jsem i heslo nebo spíše heslo zapomnělo mne...

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji, je to od Tebe moc milé. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Vítám tě zpátky !!!!!těším se na tvoje milé příspěvky. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Evi, moc děkuji. Jen ten můj start bude asi pomalý. Přeji hodně pohody.

      Vymazat
  3. Jééé, to je paráda... už jsem zvědavá na Tebe i kocourka. Moc Vás zdravím. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, děkujeme moc za pozdrav a přivítání - zatím se oba držíme dobře a určitě tu budeme častěji. Hodně pohody přejeme.

      Vymazat
  4. Těšíme se na Tvoje návštěvy a komentáře :-) Pavel :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Pavle - však jsem už k Tobě nakoukla, abych zjistila, co se za těch pár měsíců u vás událo. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji, Ploduško, budu se snažit nemít tak dlouhé absence. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.