Počet zobrazení stránky

středa 25. listopadu 2015

Poděkování

V parném létě mi přišel balíček. Vzhledem k tomu, že jsem nebyla od 3. srpna na svém blogu a ani na mých oblíbených, netušila jsem, o co jde. Odesílatelka mi ale byla velmi známá, viď, Zdeni...V balíčku byl milý dopis a moc hezký pletený šátek - dárek Zdenky u příležitosti druhého výročí jejího blogu
http://zmalechaloupky.blog.cz/ - a já byla ta šťastně  vylosovaná... 

 Podívejte se, jak je krásný...

A protože byla téměř čtyřicetistupňová vedra, tak šátek zatím zkoušel lední medvídek - ale bylo mu velké teplo, proto šátek shrnul k nožičkám:
 Zdeni, moc a moc děkuji...

Hodně pohody všem

8 komentářů:

  1. Pletáčky a háčkováčky obdivuju, jako babka bych měla mít trpělivost, ale nemám ! Když si vzpomenu, kolik deček uháčkovala moje stařenka.......ach jo, asi nejsu tá správná babka :-)
    ahoj jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, nejsi sice na háčkování, ale zase umíš spoustu jiných věcí, které obdivujeme. Já také nedělám ty složité dečky, protože jsem schopná ze dne na den zapomenout vzorek, který jsem dělala a pokračovat trochu jinak, než to má být. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Lado, krásný šátek... pěkné teplé barvy...
    Doufám, že kocourek se dobře zotavil..
    Měj se fajn. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu takový krásný šátek v barvách podzimu, Zdenička je šikovná. A o kocourkovi hned teď píšu, děkuji za zeptání. Přeji ti hodně pohody.

      Vymazat
  3. Moc hezký šátek,ale ukaž nám taky kocourka a dej vědět,jak se mu daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji za zeptání na kocourka - hned dneska o tom chundelatém zlatíčku píšu. Přeji ti pohodové dny.

      Vymazat
  4. Ladi, já jsem moc ráda, že jsi zpátky :-)) Byla jsem ráda, že jsi vyhrála, alespoň trošku něco za krásnou tašku, co jsi posílala loni ty mě :-)) A šátek si nafotila moc hezky, no v létě ti k ničemu nebyl, ale teď se ti šikne :-D A jsem moc ráda, že je kocourek v pořádku, dost jsem se bála, když si se neozývala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, léto bylo pro mne moc těžké, ale už se vzpamatovávám... Děkuji za hezká slova, je krásné, že virtuální svět umožňuje taková krásná přátelství, jaká poznávám tady na blogu. Měj s celou rodinou krásné předvánoční dny.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.