Počet zobrazení stránky

čtvrtek 10. prosince 2015

Střepy, zase ty střepy...

to říkala má maminka, protože nerada viděla, jak si kupuji porcelán. Asi věděla, jak otravné je mytí toho všeho... Aby se ta spousta nádobí a titěrností opět vešla do polic, tak je umývám po jednotlivých regálech a hned dávám zpět na své místo:








Tak snad je na lesku vidět, že nádobí je umyté...:-)


 Hodně předvánoční pohody

14 komentářů:

  1. Lado, krásná sbírka, to mytí úplně chápu, máme doma sbírku pivnich půllitrů, léta jsem je myla sama, až mi došla trpělivost a teď asi po dva roky si je myje manžel se synem, měj se moc hezky, pozdravuj kocourka,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, ty vaše půllitry mi připomněly, že můj tatínek sbíral pivní sklenice sportovních klubů, měl je na chatě a také se musely mýt...Děkujeme za pozdrav kocourkovi a přejeme krásné adventní dny.

      Vymazat
  2. No páni to je ale veľká zbierka :) ja som sa naumyvala ako dieťa dosť, preto som si povedala, že keď budem "veľká" nebudem mat nič takéto co treba umyvat a tak to dodrzujem :)) ale u cudzích je to pekne :)) Pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, tenhle týden jsem prohlásila, že začnu ten porcelán likvidovat, ale rodina zaprotestovala ...:-) A přitom to začalo tak nevinně - cibulákovým moka servisem. Pa, měj se krásně.

      Vymazat
  3. Ahoj.Úplně se vidím...Dnes jsem umývala svoji sbírku 700 zvonečků...U nás si taky víc lidí klepe na čelo..Ale já to mám místo cigaret-ty nemusím.a alkohol taky né.Děcka říkaly zrovna včera,že by byl už pořádně naditý strožok,kdyby né zvonečků...Ale oni melou,a já i přesto vím,že pod stromkem zas nějaký zvoneček bude..a myslím,že ne jen jeden.Přeju pěkný večer!Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, tak to je také síla - přímo zvonečková. :-) Pravda je, že díky našim koníčkům má naše okolí usnadněný výběr dárků pro nás. Přeji moc hezký advent.

      Vymazat
  4. Nádherná sbírka ....radost umývat:-)
    Hezký adventní čas. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, velká radost a štěstí, protože vždycky přibudou nějaké opravdové střepy.:-) Přeji krásné předvánoční dny.

      Vymazat
  5. Nádhera ... a to umývání holt k tomu patří ... ale porcelán je to fakt krásný ..
    Hezké dny přeju. jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí to s tím umýváním nepřeháním. :-) Měj se hezky, Jarko.

      Vymazat
  6. Trošku by asi pomohlo, kdyby byly za sklem, v tom smyslu, že by se to nemuselo dělat tak často; ale zas by nebyly tak vidět. :-) Já jich zatím ani zdaleka tolik nemám, ale moje maminka má naopak v tomhle smyslu pochopení; nedávno mi koupila dvě cibulákové mističky jako další základ sbírky. Přeju krásný Advent!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu s tím sklem, Hani - ale pan truhlář si jaksi neuměl poradit s tou policí, kdyby měl tam dát ještě sklo. A s těmi dvěma mističkami - myslím, že už jsi krásně lapená, u mne to začalo před mnoha lety "jen" cibulákovým moka servisem a spustilo to lavinu. Přeji pohodové adventní dny.

      Vymazat
  7. Ty tvoje střepy, to je prostě nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Díky, pravda je, že se na ně hezky dívá...Měj se krásně, Zdeni.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.