Počet zobrazení stránky

čtvrtek 3. prosince 2015

Stromeček

 Vánoční stromeček svítí do noci,
jen je divné, vidět ho ve dne, kdy venku svítí sluníčko a je teplo jako v červnu...

 Šišky jsou na zácloně, 
 panáček s panenkou u bílého jelínka,
 vánoční kaktusy kvetou
 a vše čeká jen na zimu a sníh... já se už nemůžu dočkat. 


Mějte hodně předvánoční pohody.



10 komentářů:

  1. U vás už září stromeček? vypadá náramně. Moc se mi také líbí, že u vás dominuje bílá barva. Vše tak nějak září světlem a čistotou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílá na mne působí čistě a pohodově a u nás opravdu převažuje - natřela jsem i staré parkety na bílo, je to úžasné. Přeji hodně předvánoční pohody.

      Vymazat
  2. jej vy uz mate stromcek? u nas je zatial iba vyzdoba... a tiez som na tom tak, ze mi to pride velmi divne ked tak pozeram na vyzdobu a vonku svieti slniecko :) napriek tomu prajem krasny adventy cas, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, u nás je všechno vánoční už před prvním adventem - nemůžu se té atmosféry nabažit. Měj se krásně v tomhle krásném adventním čase.

      Vymazat
  3. Nádhera! Tu bílou závidím - k naší divočině nejde :) - a přitom je tak krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ploduško, chápu to naprosto - na chalupě se mi také nedaří zavést bílou. Přeji všechno krásné.

      Vymazat
  4. Lado, moc hezké...taky doma zdobím, ale stromeček necháváme až na vánoce.... ten andílek je kouzelný..
    Měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, jako děti jsme také mívali stromeček až na Štědrý den, ale teď, když jsme všichni už odrostli, tak si tu kouzelnou atmosféru Vánoc připomínám co nejdéle. Přeji hodně adventní pohody.

      Vymazat
  5. máš to doma nádherný. umíš si to užít. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Pavle - snažím se... Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.