Počet zobrazení stránky

úterý 1. prosince 2015

Taška

Před týdnem jsem vytáhla svůj fialový flaušový kabát a zjistila, že tak dlouhý je pro mne nepraktický (do auta i na běžné chození), tak jsem ho kus ustříhla a původní šálu jsme si olemovala černou kožešinkou. Zkrácený  se mi líbí víc 
a ten odstřižený pruh mi dal možnost tvoření, tedy ušití tašky k němu. Nejprve jsem si udělala z flauše i z fialové podšívky pár růžiček, z kousku kůže a flauše jsem vystříhala lístky, prošila je, zbylou podšívku jsem sežehlila do záhybů 
a pak začala šít tašku:

Jako obvykle u mne - má spoustu vnitřních kapsiček na zip (jednu na doklady, jednu na peněženku, další na rtěnku, na mobil, na klíče...), celá je také na zip, takže mám jistotu, že z ní nic nevypadne. Vnější část je z flauše, pak je silný kabelkový vlizelín a vnitřek je z odstřižené fialové podšívky kabátu. 
A takhle vypadá výsledek:

 Korálky jsou v barvě knoflíků kabátu...
  
 Tímhle prošitím  jsem tam pod podšívkou přišila popruh s kovovými otvory na připevnění dlouhého řemínku  (ze staré kabelky)...


Už tašku nosím a jsem s ní spokojená.


Přeji všem hodně předvánoční pohody

12 komentářů:

  1. Lado, ty jsi ale šikulka, moc se ti kabelka povedla, jsem ráda, že jsi zpět, samozřejmě i s kocourkem, přeji krásný advent a hodně zdravíčka,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji za ta milá slova. Také přeji krásné adventní dny a hodně pohody.

      Vymazat
  2. Ladi, ty jsi hotová kouzelnice, taková krásná kabelka :-))Krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, díky, využila jsem kus látky a docela mne to bavilo.... Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. To se ti moc povedlo.Škoda,že nejsem taky tak šikovná.Hezky si užívejte s kocourkem advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, moc děkuji - právě mi kocourek usnul na klíně a ve spánku s něčím zápasí tak usilovně, že mrská tlapičkami. Krásné předvánoční dny přeji.

      Vymazat
  4. No teda, to je paráda. Kožešina oživila šál ke kabátu a ta kabelka je přímo luxusní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji - mně těší, že je to mé dílo.

      Vymazat
  5. Kabelka je úžasná! Já bych si vůbec nevěděla s něčí podobným rady ;) Pořád se nestačím divit, co všechno všechny dokážete!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také obdivuji, co lidi umí udělat - hlavně se mi líbí takové ty háčkované krajkové svetříky či halenky. Na to bych si nikdy netroufla - neumím dělat podle návodu, všechno dělám podle svého.

      Vymazat
  6. Lado to je paráda, vyspravený kabát a kabelka, ta je nádherná. já bych tu trpělivost asi neměla. ale visí mi ve skříni taky jeden předlouhý a v hlavě hlodá červík.
    Krásný adventní čas Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, doufám, že červík už splnil své a ty jsi kabát zkrátila. Já tím, že jsem pořád v autě, jsem musela dlouhé kabáty "odbourat", protože se v nich špatně řídí. Hodně pohody.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.