Počet zobrazení stránky

úterý 26. ledna 2016

Kocourek

Ten můj kocourek je pěkně vykutálený filuta. Když v létě před operací zhubl z více jak sedmi kil na polovinu váhy, vypadalo to moc zle. Za každé přibrané deko pak od toho července jsem jásala, ale abych to neměla tak snadné, zastavil na váze 3,8 kilo a výš to nejde. Není se čemu divit - je živ pouze dietní veterinární stravou, takže nemá už z čeho přibírat. Možná proto se mnou rád po svém laškuje. Třeba tři dny odmítá jakékoli z dovolených jídel (a to mu postupně zkouším nabídnout třeba sedm dietek, ale on se tváří, jako kdybych ho chtěla otrávit), aby se pak po třech (pro mne krutých) dnech jeho hladovění vrhl jak zběsilý na tu nejobyčejnější dietní kapsičku, kterou jedl po operaci tři měsíce a teď ji už pár týdnů zcela odmítal).

V poslední době nejraději jen leží a spinká. Nedivím se - je mu skoro 15 let, to je na člověčí věk přes 75 let.  Takhle třeba dovede celé hodiny ležet a spát na mých nohách, zatímco já se snažím nerušit ho otáčením listů knížky nebo klapáním klávesnice počítače.

No uznejte, že je to opravdu sladký chundelatý miláček...:-)

Hodně pohody 

10 komentářů:

  1. Úžasný zviřátka, chlupy sice máme všude, ale to neva !
    Ten můj chlupatý profesor zrovínka leží u ventilátoru počítače.........a hřeje se, je to jeho místo.
    vykutálený filuta :-)
    ahoj jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Trvalo mi dost dlouho, než jsem si na ty všudypřítomné obláčky chlupů zvykla, ale co to je proti té radosti z kočičáků... Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Kočky jsou úžasné. Škoda, že u nás v současné době žádnou mít nemůžeme, ale ráda vzpomínám na naše roky s kočkama. A chomáče chlupů máme taky- ze psů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se zvířátko "povede", tak je to opravdu dar. Ten můj chlupáček je hodný pořád, od první chvíle, kdy jsem ho přinesla domů a každý den si uvědomuji, jak jsem za něj ráda. Pejskům posílám podrbání za ušisky.:-)

      Vymazat
  3. Lado, kdo má rád kočičky, tak i s těmi létajícími chlupy.... pobavila jsi mě jak opatrně obracíš stránky knihy, abys kocourka neprobudila... to máme taky ... jsou to zlatý šelmičky ...
    Tak se opatrujte. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se na tebe ten chundeláč podívá tím svým věrným pohledem, tak mu odpustím všechno. i to, že si brousí drápky na dřevu křesel. :-) Měj se moc hezky, Jarko.

      Vymazat
  4. Krásně si žije s takovou péči ! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když na mne obvykle dlouho upřeně kouká, tak si mockrát říkám, co se mu asi v té jeho hlavičce honí za myšlenky, zda si uvědomuje, jak ho máme rádi. Ale odpověď na to se nikdy nedozvím... :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Zvířátka jsou úžasný.Nedovedu si bez nich život představit a ty hromady chlupů se vždycky uklidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlaím - dokonce v posledních letech mi většina zvířátek přijde lepších, než někteří lidé... Smutné zjištění, ale je to tak. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.