Počet zobrazení stránky

úterý 12. ledna 2016

Máme doma skřítka...

V domě bylo ticho, kocourek spal a najednou rána, která nás všechny překvapila - na podlaze před knihovnou ležely dvě knihy:

 Nikdo jiný je nemohl z knihovny  shodit, nežli skřítek domácí. Možná mi tím chtěl říci, že jsem obě knihy už dlouho nečetla - jedna je autobiografie Růženy Naskové "Jak šel život" z roku 1941 i s věnováním autorky "Drahé Květě Pelcové se srdečnou láskou a upřímným přátelstvím Růžena 18. 5. 1941", druhou je Modrý závoj Josefa Macha  z roku 1942 z edice Knih filmových námětů. Obě jsou opravdu moc hezké čtení, takže skřítku - díky za tip...

Hodně pohody

10 komentářů:

  1. Takový šikovný skřítek to byl :)) Musím napsat, že ani jednu jsem nečetla...Krásný čtecí večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ještě by ten skřítek mohl místo mne občas umýt nádobí, okna, vyluxovat...:-)

      Vymazat
    2. I mě napadlo, že starost u kulturu je důležitá, ale takový úklid taky není k zahození :)

      Vymazat
    3. :-) Tak nějak to také vidím...

      Vymazat
  2. To je pěkné a já si musím vybírat sama:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) A že to je občas těžké vybírání a rozhodování, to znám...

      Vymazat
  3. Tak to u nás doma jsou pouze skřítci, co nám schovávají věci....Aby nabídli knihu-to je ani nenapadne. :-)
    http://atakseptam.blogspot.cz/2015/03/kde-mizi-liche-ponozky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Podle mé kamarádky Věry tohle dělá skřítek Zášupšák domácí. U nás schovává všechno možné, nejčastěji mobil, brýle, klíče od bytu i auta, doklady...Jsou to nervy s ním vyjít po dobrém, a to mu denně nechávám nějakou dobrotu pod křeslem a on si toho neváží. Hodně pohody při hledání ponožek přeji.

      Vymazat
  4. Ahoj,
    máte hodnýho skřítka, u naší mladé skřítek vždycky rozladí televizi a u nás schovává ponožky. Proto kupuji od jedné barvy rovnou 3 až 4 páry :-)
    Pozdravuj skřítka- až ho chytneš...
    jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojka, tak jsem číhala a přesto skřítka nevyčíhala. Je někdy šikovný, někdy také lotrovský, nedávno mi povytáhl kartu k satelitu a já myslela, že mám rozbitou televizi. Až pan opravář přišel na tu záhadu...:-) Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.