Počet zobrazení stránky

pondělí 18. ledna 2016

Poslední zazvonění...





a je po Vánocích. Konečně napadla trocha sněhu

a začíná to vypadat jako zima, když listopad a prosinec byly téměř jarní. A tak jako každý rok - vánoční svátky mi utekly  až příliš rychle, pro mne by mohly trvat až do dubna a rovnou plynule přejít do Velikonoc...

Hodně pohody




8 komentářů:

  1. Lado, hezky jsi to měla doma načepený .. snad teď přijde trochu zima ... u nás už je bílo, jak v pohádce ...ještě slibují mrazy - aspoň bude peřina na zemi ...
    Měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každé ráno kontroluji, zda zůstává ještě aspoň trochu bílé peřiny, už jen na trávníku a střechách některých aut. Snad připadne ještě sníh, vždyť kalendářní zima netrvá ještě ani jeden měsíc. Hodně pohody, Jarko.

      Vymazat
  2. Jee, to máš dlouhé Vánoce! ;) U nás konec už 6.ledna .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já mám Vánoce do konce ledna, abych si je trochu užila..Měj se hezky.

      Vymazat
  3. ...a proto začínám pár posledních let vánočně zdobit už 4 týdny před , abysme si to těšení pořádně užili . V lednu mi přijde vánoční výzdoba taková jakási nepatřičná, to už jsme někde jinde.
    Užívej si snížku ...i s kočičákem....
    ahoj jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak to jsme na tom úplně stejně - už nejméně týden před Adventem mám všechno vánoční a teď, když napadl sníh a je konečně vánoční počasí, tak mi teprve všechno připadá řádné. :-) Jen z oken výzdobu sundavám na Tři krále, loni dokonce ještě dřív - to bylo úplně bez sněhu. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Taky jsme už museli stromek sklidit... nějak z něj opadalo jehličí :-) :-)
    teď bude masopust. Měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás stromek neopadá už celé léta, od těch dob, co kocourek trpěl na neustálé záněty v očích a doktorka zjistila, že to je od jehličí, máme stromek neopadavý. :-) Hodně pohody přeji.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.