Počet zobrazení stránky

pondělí 29. února 2016

Čert a Káča

V neděli ráno jsme s kamarádkou Evou byly v Praze v Národním divadle na opeře Čert a Káča. Už divadelní program mne naladil do milého očekávání   ilustracemi Adolfa Borna, kterého mám moc ráda.

A to byl jen začátek milých překvapení - on totiž Adolf Born je autor výborné scény, kostýmů i pohybujících se zvířátek. Zejména pokud šlo o čerty, tak se opravdu vyřádil - byli každý jiný a dětem jen zářily oči, když po scéně běžela myš, za ní kočka a občas proběhl pejsek.
Divadlo bylo při tomto dopoledním představení plné malých dětí s rodiči - nejvíc bylo těch nejmenších dětiček, asi od tří do šesti let. 
Při otevření poslední opony se ukázaly krásné kulisy Adolfa Borna - byly zajímavé, veselé, plné světýlek a pohybu... moc se líbily všem, ty maličké dětičky byly tak zaujaté děním na jevišti, že ani nešpitly - od začátku do závěrečného potlesku byly naprosto úžasně hodné..



Někdo dává přednost moderně za každou cenu, já ne - zažila jsem avantgardní scénu a nastudování Rusalky a bylo to fakt hrozné. Čert a Káča v této režii, scéně, kostýmech a choreografii byl úžasný zážitek, srozumitelný i těm mrňouskům, kteří mohli na jevišti oči nechat. 

Přeji hodně pohody



4 komentáře:

  1. Lado, Národní divadlo, Čert a Káča, Adolf Born... to je parádní kombinace. A.Borna mám taky ráda ... věřím, že celé představení byl krásný zážitek.
    Měj se fajn. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je opravdu parádní kombinace a jsem ráda, že tolik lidí vede své děti k návštěvám divadla a opery. Měj se krásně, Jarko.

      Vymazat
  2. Tedy Laduško to byl úžasný zážitek...to ti závidím :o) měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to opravdu hezké. Měj se krásně, Marti...

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.