Počet zobrazení stránky

pátek 19. února 2016

Kočičí úklid

Skutečně platí, že se člověk celý život učí. Kocourek-miláček už je u nás doma 14 let,
ale teprve před rokem jsem přišla na to, jak šikovně a rychle se dají uklízet obě jeho toaletky. Dříve jsem poctivě vybírala stelivo lopatkou a v igelitové tašce vyhazovala, pak vše  umyla savem, vysušila papírovými utěrkami a nakonec nasypala nové stelivo. Byla to zdlouhavá a nevoňavá práce, vyžadující správnou náladu (ta mi obvykle scházela) a gumové rukavice. Jednou jsem viděla v televizi ten britský pořad How clean is your house a jen jsem žasla nad tou jednoduchostí úklidu: dá se do čistého záchůdku igelit, pěkně  upevní okrajem a nasype se stelivo. 
Od té doby je pro mne tenhle úklid otázkou chviličky a nemusím se k němu tak přemlouvat, jako dřív - stačí jen vzít igelit za přečnívající okraje a celý ten kočičí raneček vyhodit, naprosto čistá práce. Nejprve jsem stříhala silnější igelit (obal z nové sedací soupravy od kamaráda), teď už využívám fólii na malování - ale tu dávám dvojitou, je slabší.  Opravdu se člověk celý život uči...  a zbývá mi víc času na samotného kocourka. Jakmile si totiž sednu do křesla, on hned přiběhne, nejprve se posadí  a pozoruje dění kolem,  pak si tlapkami prošlápne pelíšek (proto ta "kočičí deka" na mých nohách - bez ni mám nohy samý šrám po jeho drápcích), pohodlně se uvelebí a klidně usne...

Hodně pohody

8 komentářů:

  1. Lado, to je nápad.. to by mi nenapadlo tak jednoduchá věc ... ten náš občas přespí doma, tak má taky bedýnku ... už to pro mě bude taky jednodušší .. kocourkovi to na první fotce moc sluší .. ten náš už dva dny je pryč ... co se nachodím k oknu...........
    Mějte se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Právě že je to tak jednoduché, tak i já se divila, že mne to nenapadlo. Jarko, ať se už váš kocourek vrátí domů a v pořádku, držím palce... Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Ahoj Lado, mám to přesně tak, jak píšeš v začátku příspěvku. Díky za tip, taky by mě to nenapadlo si to takto "ulehčit". Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Margo, potěšilo mne, že je nás tak zbytečně pracovitých víc a že nebýt toho britského pořadu o velkých nepořádnících, tak se dodnes lopotíme s lopatkou... :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Eli to dělá stejně, ale už o tom druhém způsobu četla. Své kočičáky miluje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičáky a jiné chlupáče domácí musíme milovat, to ani jinak nejde...:-) Takže druhý způsob mohu opravdu s čistým svědomím doporučit, je to snadné. Přeji hodně pohody.

      Vymazat
  4. Skvělý nápad pro páníčky kočiček :o) Měj se Ladi moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) A jak rychlá práce... Měj se hezky, Martí.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.