Počet zobrazení stránky

sobota 27. února 2016

Kocourek

už týden málo jedl a měl problémy,  tak jsem ho v úterý odnesla k paní doktorce. Zhubl o 25 deka a paní doktorka mu odebrala krev na rozbor. On je to takový hodný miláček, že si pro sebe jen kňoural, ale ani sebou nehnul - ačkoliv napoprvé mu praskla na zadní tlapičce žilka a paní doktorka musela nabírat krev z jiné...

Naštěstí podle rozboru nemá - na svůj věk - žádné závažnější problémy nežli opět s bílými krvinkami, s imunitou - takže dostal injekci a zbylou léčbu odehrajeme spolu pomocí prášků.  Doma si obvaz na tlapičce pořád okusoval a lízal, chvíli se na mne zlobil za to bebíčko, ke kterému jsem ho já  krutě odnesla a tudíž za ně můžu - má tu zadní tlapičku zase úplně modrou stejně jak měl bříško loni v létě po operaci...




Domů jsme dostali na zkoušku dva druhy granulí, zda je bude baštit s větším elánem, ale ani jedněm na chuť nepřišel, na miskách celý den bylo těch 25 odpočítaných granulek, tak budeme zkoušet dál. Pořád se na mne ještě maličko zlobil, ale nevydržel to dlouho...

po chvíli mi odpustil, uvelebil se jako obvykle na mých nohách a spokojeně usnul..

Dříve jsem si neuměla představit, že je možné mít tak rád nějaké zvířátko, ale teď chápu všechny, kteří také velmi milují své domácí mazlíčky. V tom dnešním světě, který se pro mne stává nepochopitelným a čím dál tím víc nepřijatelným, je takový plyšově hebký tvoreček úžasné povzbuzení. 

Tak všem hodně pohody



8 komentářů:

  1. Tak ať se kocourkovi hlavně vrátí chuť k jídlu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za přání. Kdybych mu mohla dát nějaké své deko, prospělo by to jemu i mně. :-)

      Vymazat
  2. Kocouří zlatíčko, pohlaď ho za mě, Lado. Věřím, že mu zase začne chutnat. Já říkám, že jsou naše potěšení kocouří.
    Mějte se oba hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kocourek děkuje za pohlazení a dneska byl už veselejší. Máš pravdu, jsou to naše potěšení. Měj se krásně, Jarko.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Marcel, děkujeme oba a snažíme se. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Už jen číst řádky, že se s kočičkami něco děje je mi velmi líto ..... a proto tvému kocourkovi přeji rychlé uzdravení z celého srdce ♥♥♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se řekne - zvířátko, ale je to v podstatě 14 let milovaný člen rodiny. Děkujeme za přání k uzdravení, Ivo. Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.