Počet zobrazení stránky

pátek 26. února 2016

Šiju Tildu...

Na začátku byla má stará bílá riflová sukně...


Pak přišlo stříhání, šití - na mém stařičkém spolehlivém šicím stroji...
Tu křídu jsem nakonec vůbec nepotřebovala, protože každý ten vystřižený dílek Tildy jsem obšívala přišpendlený na látce - ony zejména nožičky a ručičky jsou tak velice tenké, že jsem si nevěřila, že bych je nakřídované ušila úplně stejné...

A pak přišlo vůbec to nejtěžší z celé práce, trvalo mi téměř půl hodiny obrátit na líc jednu nožičku...pomáhala tenká vařečka a opačný konec pletací jehlice, přesto to byl horror... Nakonec se všechno podařilo, vycpala jsem všechny díly a sestehovala je ...


 Pak začalo šití vlásků - nejprve slabší pramínek od čela do týla, na ofinu a zakrytí prostředka hlavičky, pak příčné dva prameny postupně...
  

 S vlásky, i když ještě bez šatů, se mi už líbila víc... teď přišly na řadu nějaké šatičky. Nejsem ještě rozhodnutá, zda jí neudělám křídla a z Tildy nebude nakonec Andělka... takže jsem volila takové šatičky, aby mohly být jak pro Tildu, tak pro Andělku: bílé, s kytičkami a krajkou...







Jen do botiček se mi už večer nechtělo pouštět, tak zbývají na "někdy jindy" . Také nejsem ještě rozhodnutá, zda jí udělám oči - zkoušela jsem je nejprve zapíchnutými špendlíčky, ale líbí se mi víc bez nich...

Tahle Tildička je má první, ale určitě ne poslední - kamarádka Gabi je stejně potrefená jako já, takže...

Hodně pohody


12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Martí, ty šaty mne nebavily, budu muset časem dodělat u nich rukávy. Pa...:-)

      Vymazat
  2. Krásná , to bych nikdy nedala dohromady :))
    Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Však to mé šití také není žádné umělecké dílo... Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Já bohužel neumím přišít ani knoflík ke košili :-), takže jenom obdivuji, lituji, že to neumím a hlavně chválím, je hezky stylová a to se mi líbí. Moc zdravím Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Knoflík možná nepřišiješ, ale umíš se úžasně postarat o Matyldu, Rozárku a ostatní z té úžasné party a to bych zase asi nezvládla já. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. :-) Opravdu, jak divné u mne - bílá...:-))

      Vymazat
  5. Lado, ta je tak krásná .. obdivuji tvoji trpělivost ...
    Hezký víkend přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem vůbec trpělivá, Jarko, jen nemám ráda nedodělané věci, tak jsem to musela dokončit. :-) Měj se hezky.

      Vymazat
  6. Ladi, jsi vážně šikulka, to bych nedala ani náhodou a je to můj sen :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, určitě bys jí ušila také, když vidím, co všechno dovedeš... Jen jsem se k tomu šití musela nějak dlouho přemlouvat. :-) Měj s krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.