Počet zobrazení stránky

úterý 2. února 2016

Tečka

za letošními Vánocemi - v tom nezimním, spíše jarním počasí si prý už vánoční stromeček připadal  jaksi nepatřičně a chtěl být uložený k letnímu spánku. A tak jsem naposledy rozsvítila světýlka, očima pohladila bílá peříčka a začala s odstrojováním:




Kocourek pokračoval ve sladkém spánku - dříve stačilo jen vstát a už jsem ho měla za patami, v poslední době se nedá vyrušit ...





ale pak mu přece jen zvědavost nedala - ovšem sotva otevřel oči, začal se pečlivě věnovat své kosmetice





Zatímco se umýval a krášlil, namotávala jsem perličkový řetěz a na stole  přibývaly sundané ozdoby, ale ani ty dneska kocourka nezlákaly ke hraní...




až když jsem stromeček rozkládala na jednotlivé větve, vydal se na krátký povrchní průzkum...

 Tak stromečku, na deset měsíců si odpočiň a už se těším, až tě budu zase zdobit...

Hodně pohody


4 komentáře:

  1. Vydržel douho! :)
    Ta Tvoje bílá mi naprosto učarovala ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Však jsem se o stromeček pečlivě starala, aby neopadal. A k té bílé... před Vánocemi jsem volala opraváře TV, protože to vypadalo na rozbitou telku. Když jsem mu říkala, že mi před dvěma roky měnil základní desku u SONY, nepamatoval se. Ale jakmile jsem mu řekla, že je bílá, tak hned zareagoval: aha, to jste vy s tou bílou televizí a celým bytem, už vím...:-)

      Vymazat
  2. Včera jsem taky "odstrojovala", svíčičky jsou namotaný na kartónku a jednotlivé větve jsou nastříhány v kartónech od ovoce a schnou ve stodole, aby se jimi nechalo zatopit.
    100% využití :-)))
    Přeji pěkný večer
    Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je opravdu stoprocentní využití, tak to má být. :-) A jsem ráda, že nejsem sama v tom uklízení vánoční výzdoby v únoru. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.