Počet zobrazení stránky

úterý 1. března 2016

Krásná zima

  Výměna elektroměru - důvod výjimečně jet na chalupu i v zimě...
 sníh a sněhem obalené stromy - 
 úžasná krása...
všechny zasněžené vesnice mi vždycky připadají takové "Ladovské"...
 náš dvoreček je také schovaný pod sněhem:
 tohle je zlatice...
 myslivec, stojící na opuce, svojí sněhovou čepici připomíná anglického vojáka v čepici-medvědici ...
 také zahrádka spí pod bílou peřinou...
 tmavý kmen prořezané jabloně se ostře rýsuje proti sněhovému pozadí - vypadá trochu jak nějaký pařátek..
   sníh dokáže zázraky - místo obyčejného zeleného drátěného plotu vykouzlí něžné bílé krajoví...
 je zajímavé, že náš plot je celý bílý, zatímco protější má sněhu míň...
  možná to je odměna pro mne za to, že mám zimu a sníh tak moc ráda...
rybník vypadá jak  velké oválné zrcadlo...
  položené na bílý ubrus krajiny...
ta čepička sněhu na plotě je úžasná - jak se může udržet na tenkém drátě tolik bílé krásy, je mi záhadou....
 kačenky plavaly ve vodě...
  mohutné koruny líp v zimě vypadají nádherně...
 sluníčko se snaží, ale naštěstí mraky ho nepustí...
 protože jinak by ta krása zmizela závratnou rychlostí...
 z hor si pamatuji kmeny stromů pokryté zeleným mechem, tady je to bílý sníh...
 jen silnice už je černá koly aut...

taková zima měla být od listopadu do února a ne jen jeden den a to ještě v březnu. Přesto mi udělal i ten  jediný den velikou radost a dal mi energii. Zdá se mi, že jen v zimě můžu žít.

Hodně pohody všem

6 komentářů:

  1. :)) my vyrazili za sněhem z města na hory a podle všeho jsme mu spíš ujeli - tady připadly centimetry tak dva a taje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) On ten sníh u nás vydržel také jen jeden den - ale i tak to bylo krásné. Asi začneme počítat zimu na jeden - dva dny, ne na týdny či měsíce. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Lado, to je opravdu nádhera ... dnes u nás po sněhu ani památky a včera ho byly haldy ...
    Tak si ještě užij ten chlad, když ho máš ráda. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tu bylo hned druhý den bez sněhu, ale jsem vděčná i za ten jeden zasněžený den. Měj se krásně, Jarko.

      Vymazat
  3. Nádherné fotky, jen škoda že to nebylo tak celou zimu, že?
    U nás zas už včera všechno roztálo...
    měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veliká škoda to je, že vlastně vyjma jednoho - dvou dnů nebyla žádná zima, chybí to přírodě i lidem. Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.