Počet zobrazení stránky

pátek 18. března 2016

Letenské sady II.

Jak jsem se tak v neděli ráno toulala Letenskými sady, uchvátily mne ty nádherné holé stromy, celá alej starých krásných stromů, některé s ptačími budkami -

 to v rámci projektu revitalizace Letenských svahů, které jsou velmi suché a také nestabilní, dochází k postupné výsadbě původních a vhodných dřevin, odstraňování starých a také k zavěšování ptačích budek pro ptáčky, kteří tu mají svůj domov...



  



 Potkala jsem tu hodně sýkorek, kosů, jednu červenku a jednoho holuba, ale také veverku - zrzečku...
  a vedle těch holých tmavých stromů jsem objevila jeden jediný růžově kvetoucí keř:



    Co mne fascinovalo - u Metronomu zavěšené boty a také v parku na stromech...


Asi nějaký podobně prapodivný a nehezký nápad, jako je to zavěšování zámků na mosty, které se tím ničí.
Pro sportovce a pejskaře jsou Letenské sady opravdovým rájem uprostřed Prahy.

Hodně pohody

2 komentáře:

  1. Lado, moc hezké fotky.. minule i dnes ... ty holé stromy jsou nádherné .. k botám se radši nevyjadřuju ...
    Měj se fajn. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také s mi ty křivolaké větve stromů bez listí moc líbí, Jarko. Přeji ti krásný víkend.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.