Počet zobrazení stránky

sobota 5. března 2016

Mraky

mám ráda jak ty na obloze, tak i ty k jídlu. Příprava těch jedlých je snadná, nejprve uvařit vanilkový pudink a základní odpalované těsto,

pak do chladnoucího pudinku vmíchat máslo a do chladnoucího těsta přišlehat žloutky.
Těsto rozetřít na dva plechy a upéct - hlavně neotvírat troubu. Upečené těsto je zvlněné opravdu jako mraky. Na jeden vychladlý plát se natře pudinkový krém s máslem, na to vyšlehaná šlehačka se ztužovačem, přikryje se druhým plátem a polije rozpuštěnou čokoládou. Já měla jen 85%, která i přes snahu ji rozpustit a zředit máslem zůstala hodně hustá - proto  i na mracích je ve větší vrstvě než obvykle.



Tenhle moučník u nás mizí hodně rychle.

Hodně pohody



6 komentářů:

  1. Páni tedy to musí být ale dobrůtka..už od pohledu cítím tu vůni :o)Měj se Ladi moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to takový opravdu jemný moučník. :-) Měj se krásně, Martí...

      Vymazat
  2. Tak do toho určitě nejdu ... Ne že bych si nedala, to zase teda jóóó :) , ale určitě by se mi to nepovedlo ;(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bys to zvládla, je to naprosto jednoduchý recept a vždycky se povede. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Lado, vypadá to báječně .. ale co mně sladkého nepřipadá báječné ...
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, já jsem také vysazená hlavně na sladké a chutná mi snad všechno. :-) Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.