Počet zobrazení stránky

středa 30. března 2016

Sobota



je den, kdy se už více jak patnáct let scházíme tři kamarádky - nejprve jdeme nakupovat a potom vždy k jedné z nás na kávu. Tentokrát před Velikonocemi jsme se sešly u mne a připily jsme si na zdraví  mou loňskou višňovicí. Troška višňovice byla také na vanilkovém krému, ale rozhodně jsem ji už nedala do zeleninového salátu (z nastrouhané mrkve, ředkviček, kedlubny, celeru a petrželové natě) a nebyla  ani v jahodách nebo v beránku, kterému po vyklopení zůstal kousek čumáčku ve formě...:-). V poslední době jsme se naučily jíst moučníky se zakysanou smetanou a je to náramné...


Vždycky si povídáme o všem, co nás za ten týden potkalo a někdy je toho tolik, co máme na srdci, že mluvíme jedna přes druhou - to pak je veselo.
Jsem ráda za toto dlouholeté krásné přátelství.

Hodně pohody

12 komentářů:

  1. Kamarádství je naprosto úžasná věc....ať vám to děvčata dlouho vydrží, nejlepší napořád. ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to si také říkám, Jarko. :-)Měj se krásně.

      Vymazat
  2. To je paráda mít takovou tradici! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt zajímavé, jak moc si toho lidé řeknou, když se vidí často a jak málo si toho povědí, když se vidí za hodně dlouhou dobu. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Taky se mi ta vaše tradice moc líbí :-)) Tak spoustu dalších sobot přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny zvyk sa takto stretávať... nech vám to vydrží čo najdlhšie... ste super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, také si to přeji. A musím se smát - když jsem psala tenhle příspěvek, tak jsem si vzpomněla na jedno tvé dílko, které se mi moc líbi - ty čtyři kráčející správné ženy v nejlepších letech, veselé až rozjařené...:-) Měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Čas od času takový babinec (drbárna) parádně vyčistí hlavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Je to tak - občas společně při tom posezení i něco tvoříme a je to fajn. Měj se hezky.

      Vymazat
  6. Je potřeba udržovat takovou skvělou tradici :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, všechny skvělé tradice musíme udržovat. :-) Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.