Počet zobrazení stránky

čtvrtek 3. března 2016

Zvědavec

Chvíli dělá, že spí v křesle
tvrdě jak dudek,
pak se nenápadně schová do domečku, 
a nevykoukne - má radost, když ho volám a  hledám po bytě...
jakmile ale sednu k počítači, vyžene ho zvědavost z úkrytu, skočí ke mně,
 přejde drze po mých nohách jako po mostě na psací stůl
 a začne se tam procházet před monitorem... 
a když ho to omrzí,
zase si - s pocitem dobře vykonané práce - spokojeně lehne a za chvíli usne...
Chundelaté potěšení to je.

Hodně pohody

6 komentářů:

  1. Ahojky, tak naše 2 kočkovité šelmy domácí se pošťuchují a ten šťastnější si lehne, nejlépe na klávesnici ntb. Dlouho mi nedocházelo, proč o to místo tak usilují, a pak mi došlo, že to je kvůli teplu, které vydává ventilátor ntb. :-). Zdravím Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být dvojnásobná radost, mít ty šelmičky doma hned dvě - co takhle pořídit každému jeden noťas, aby se nemuseli kočičáci o výhodu jeho tepla dohadovat? :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. U nás je to stejný.Prochází se mi po klávesnici a pak dělají,jak je to unavilo.Jsou to naše zlatý šelmičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mají úžasnou schopnost vždycky se někam připlést a když něco provedou, tvářit se jak největší neviňátka. Zlatíčka... Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Lado, to oni umí ... dělat jako že spí ... a ejhle ono ne... nejlíp je mu na klíně.. ale to bych musela být jako socha .. sotva se nepatrně pohnu už se ozývá .. ach ty dřevěné nohy ... ale je to radost ti naši kocouři ..
    Měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, ten můj kocourek je už asi věkem klidnější a spánek má tvrdší - vydrží mi spát na nohách i dvě hodiny a prospí teď i mé menší pohnutí. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.