Počet zobrazení stránky

středa 27. dubna 2016

A zase kocourek...

Už dlouho jsem nepsala o kocourkovi - miláčkovi a neukázala jeho fotky, tak teď to napravím. Zjistila jsem, že ve foťáku mám jen fotky kocourka, všechny ostatní po uložení do počítače vymažu, ale kocourek tam zůstává.
Chlupáček se drží, je neskutečně hodný, trpělivý vzhledem k velmi jednostrannému jídelníčku - přísné veterinární dietě, dennímu baštění léků a také věku 15 let. Hodně spí a někdy tak tvrdě, takže ho neprobudí, když vstanu z křesla a jdu třeba do koupelny - to dříve z největšího spánku do té koupelny doběhl dříve nežli já v očekávání, že by mohl dostat přidáno do mističky s jídlem. Jakmile sednu do křesla, ihned mi skočí na nohy (musím si přes ně rychle hodit jeho kočičí deku jako obranu oblečení i mé kůže proti jeho drápkům) a začne si ušlapávat pelíšek ke spaní...















Dovede spát hodně dlouho, také dvě hodiny, jen občas se zavrtí nebo přetočí na druhou stranu. Pak ovšem najednou otevře oči a skočí za podlahu, napije se ze své sklenice a jde si lehnout na lavici, kde má přece jen více místa a pohodlí:





 

Spí tiše,už ani neškube tlapičkami, jak ve snu utíká za nějakou myškou a nepomlaskává, jako to dělával dříve - jen občas trochu pootočí hlavičku. Tím, jak spí na polštářích, naškrobených levandulovým škrobem, voní jeho kožíšek krásně levandulí. Je to naše kočičí zlato, neskonale hodné, milé, hebké, voňavé,mazlivé... Každý, kdo má doma nějakého takového domácího tvorečka, ví, kolik klidu a radosti dovedou dávat. 

Hodně pohody 

12 komentářů:

  1. je nádhernýýý!!!!a na to,že mu je 15 let,vypadá velice dobře!!to bude tou péčí,já vím...přeju krásný den!tady prší a je zima(v Holešově)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho kocourka mám neskutečně ráda...:-) U nás byl dneska veliký vítr, ale odpoledne svítilo sluníčko a byl to takový pravý jarní den. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. juuuj ňuňu krásne...tie ich polohy spacie ... to je veľká sranda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tím ňuňu jsi to přesně vystihla...:-) Měj se hezky, Zuzi.

      Vymazat
  3. Nádherný fotky ... jsou sladký, kocourkové zlatí ... my jsme dnes ráno byly nečekaně na veterině.. měl oteklé horní víčko, jen kraj.. musel se někde škrábnout ... nebo jiný kocour ... tak ho ošetřili dali mu antibiotika a dávám mu 3x denně na to mastičku... to víš on je zvyklý venku, ale asi tak pět dní to musí opět vydržet doma ... před dvěma měsíci měl trochu rozřízlý polštářek u pacičky, taky už to měl uvnitř zanícený ... tak opět léčíme ...
    Mějte se spolu hezky, Lado.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, samé bebíčko, to přeji kocourkovi brzké uzdravení a potom hezké toulání venku, ale vždycky s včasným návratem domů, aby ses o něj nemusela bát. Vždycky si říkám, jak dokonalá je příroda, že uměla stvořit něco tak úžasného, jako jsou lidská mláďata a kočičí rod. :-) Měj se krásně, Jarko.

      Vymazat
  4. Ladi,
    Tvůj kocourek krásně spinká a vím, kolik radosti je i v tom pohledu na spícího kocourka.
    (mně když "zalehne" Baroušek, který má 40 kilo, tak jsem trochu placatá, ale tolik šťastná!!!) odpoledne bylo trošku jara, tak je hned veseleji!! Měj se moc hezky Jarko!
    A kdybys náhodou měla dnes svátek jako já- jsem po tatínkovi :o)) a slavili jsme to takhle spolu pořád- tak všechno nejlepší!! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, tak to je Barouška pěkný kousek. :-) To je opravdu správná váha - proti mému kocourkovi, který z více jak sedmi kil spadl nemocí na 3,6. Tak ať jste všichni i s Barouškem hodně zdraví a spokojení. A svátek vůbec neslavím - před mnoha lety mne "vyhodili" z kalendáře a pak zase dali na jiný den i měsíc, tak jsem se rozhodla žádný den neslavit můj svátek, ale dělat si svátek každý den. :-) Měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Mazlíček ♥ mějte se moc pěkně !! Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veliký mazlíček, neskutečný - a moc pěkně hřeje jeho kožíšek. :-) Také se měj moc hezky, Ivo.

      Vymazat
  6. Ladi, na kocourkovi vážně ten věk není vůbec vidět :-)) Já dnes byla taky s Jůlinkou na veterině, dostala druhou injekci antibiotik, tak uvidíme :-)Mějte se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Zdeni - na těch našich chlupáčích není věk vidět, kocourek na rozdíl ode mne vypadá pořád stejně. :-) A Jůlinka bude už určitě v pořádku, atb na tyhle drobečky dobře zabírají. Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.