Počet zobrazení stránky

úterý 26. dubna 2016

Jak jsem dělala jíšku...

V té červené plechové míse jsem si připravila zeleninu na bramborovou polévku
Nejdříve jsem v maličkém kastrólku na malém hořáku plynu začala dělat jíšku, aby stačila vychladnout. Jen mi bylo divné, že jíška byla ještě světlá a já už cítila jakousi prapodivnou vůni a teplo na ruce, kterou jsem držela ouško toho kastrólku..



Inu, kdo umí, umí a my ostatní musíme v IKEA koupit novou chňapku, raději hned dvě. Rodiče by řekli - kopyto, já si ale říkám, že jsem nesmírně šikovná.             

Hodně pohody 

8 komentářů:

  1. taky se mi to už stalo...jak nejde o život,nejde o nic!!chňapka se koupí nová,horší by to bylo,kdyby sis opálila ruky!!
    Přeju pěkný den!Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíme se utěšovat rčením, že "kdo nic nedělá, nic nezkazí" a že jsme prostě šikovné. Měj se krásně, Zdeni.

      Vymazat
  2. I to se stává. U nás naposledy hořela vařečka, předtím utěrka..inu, mám šikovné děti:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Utěrka kdysi dávno u nás také hořela. Občas také vařím tak dlouho, až je hrnec prázdný a černý. Mláďata u mne nevaří, takže všechny tyto "zásluhy" padají jen na mou hlavu. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. LADI!! To je dobrýýý- hlavně, že se Ti nic nestalo!!
    Musela jsem se smát :o))) jak jsi to hezky popsala...
    (já v neděli "trochu"- dost připálila koláč- zamYšlená jsem jej dala do trouby
    a nepřendala mřížku,tak se chudák pekl úplně nahoře...)
    Měj se hezky :o)) Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, já před měsícem pekla pro mláďata buchty, opřená o troubu jsem si s nimi povídala, buchty voněly a vůbec mě nenapadlo, že bych ty buchty měla z trouby už vyndat. :-) No, byly trošku hnědší, než bývají obvykle, ale snědly se. Jsme prostě hodně šikovné, že? Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Ahojky, já zase umím pálit (spálit) nejenom chňapku, ale i utěrku a což teprve když vařím a odběhnu jakože na chvilku na zahradu se jen pokochat, nejlepší je k tomu zakecat se se sousedkou a to si umíš představit,co se v hrnci a s hrncem děje... Děti mi koupily přčd lety i minutkovník, ale kdo ho má pořád natahovat, přeci nejsem tak b...., abych neuhlídala vařící se pokrm. Takže tak. Měj se Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Minutník mám také a přiznám se, že ho používám téměř pokaždé - od té doby, co jsem "uvařila" pár smaltovaných hrnců. To stačí sednout k počítači nebo si chtít dočíst jednu kapitolu a až prapodivný dým valící se bytem mne upozorní, že něco není v pořádku. Měj se hezky, Margo.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.