Počet zobrazení stránky

středa 6. dubna 2016

Jarní Praha

Na Můstku zpívaly a tancovaly děti v krojích - bylo to moc hezké a jejich paní vedoucí jsem si s jejím dovolením vyfotila...



A pak jsme šly s kamarádkou Evou do Národního divadla na Stroupežnického Naše furianty.
l





Hru jsem viděla kdysi viděla aspoň dvakrát, přesto se mi ta dnešní moc líbila - určitě k tomu přispěly úžasné herecké výkony všech. Třeba role nadutého cholerického Jakuba Buška naprosto "sedla" Miroslavu Donutilovi, Jan Hartl byl úžasní krejčík Fiala, Jiří Štěpnička, Václav Postránecký, Taťjana Medvecká, Alois Švehlík  jiní než výborní být snad ani být nemůžou.


Hodně pohody
 
P.S: Ty zvedající se dvě opony Národního divadla nikdy nevynechám z focení, pokaždé mne to dojme - když si představím, kolik lidí tu krásu vytvořilo, kolik lidí na ni přispělo a kolik lidí už za to více jak století ji vidělo stejně jako já...

6 komentářů:

  1. Jee, já jdu za kulturou v pátek - na Elišku Balzerovou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude určitě krásná kultura - Elišku Balzerovou mám ráda a umí, umí... Tak ať se líbí. :-)

      Vymazat
  2. Lado, tak ty děti v krojích by se mi taky moc líbily ... no a Národní netřeba komentovat ..Naši furianti a takové obsazení ... musel to být nádherný zážitek..
    Měj se hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, ty děti v krojích a jejich zpívání byl takový čistý a nádherný kontrast proti těm davům turistů a hlavně proti těm různým "takyumělcům", kteří se teď v Praze všude předvádějí. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Ladi, posílám jarní pozdravení-
    a Ty ses tedy měla krásně v jarní Praze!!!
    Měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to krásné, den jak vymalovaný a hezké zážitky - taková má být návštěva Prahy. :-) Měj se moc hezky, Jarko.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.