Počet zobrazení stránky

neděle 24. dubna 2016

Plechová mísa

Je velmi stará. Pamatuji si ji od svého dětství - maminka ji používala na chatě v horách k zadělávání těsta...







Je téměř nepoškozená, až na dva malé otluky na samotném okraji a já ji používám také - 
ukládám do ní koupenou cibuli, brambory a ostatní zeleninu. Jsem ráda, když věci slouží a nejsou zbytečně nahrazovány...

Hodně pohody


12 komentářů:

  1. Taky jsme ji měli doma...... a chutnal mi z ní bramborový salát:))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) Tomu věřím, že chutnal - ty buchty maminky také chutnaly.

      Vymazat
  2. Lado, my máme ještě po babi takové plechové malé jako umyvadýlko, vždycky v něm přinesu brambory na vaření ze sklepa .... a tak slouží dál...
    Měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, to si také pamatuji - měli jsme to malé i trochu větší, bílé s modrým okrajem... Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. waw nádherný kúsok, kus histórie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Zuzi - kus rodinné historie. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Ladi, taky tu mám asi tři plechová umyvadla, ale užiju je na zahradě, v jednom mám i zasázeno :-)) Moc se mi líbí :-)) No a pamatuju, když se v nich dědeček myl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsme měli na chalupě bílá plechová umývadla, ale občas při vylévání vody vypadla někomu z ruky a byla otlučená, tak teď slouží také spíš jako květníky. Měj se hezky, Zdeni.

      Vymazat
  5. Ahojky, takhle hezky žíhanou starou mísu jsem ještě neviděla. Hezká a k tomu málo otlučená, ta ještě poslouží, viď. Měj se Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám ráda, když staré věci pořád slouží, když už dlouho předtím byly užitečné. Měj se moc hezky, Margo.

      Vymazat
  6. Ladi, takhle žíhanou jsem ještě neviděla!! Mám bílou a opatruji ji..teď je v ní cibule..a jednu starou oprýskanou- modrou- v tom mám kytky..protože dole už je prodětavělá a rezatá...:o))
    Moc hezky jsi to napsala - když věci slouží...
    mám takhle spoustu věcí po mé babičce a nedala bych a nevyměnila bych je za nic!!!
    Hezký den Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to takové poklady, ty věci po našich rodičích a prarodičích, které mají cenu jen pro nás - pro spoustu lidí to je staré haraburdí. Měj se moc hezky, Jarko.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.