Počet zobrazení stránky

pátek 29. dubna 2016

Rychlá večeře

Když hospodyně nemá čas (sedí třeba dlouho  u počítače s kocourkem na nohách) nebo je líná (častější varianta), může být k večeři bleskové zeleninové rizoto: na osoleném olivovém oleji a cibulce orestovaná spousta  zeleniny (i koupené, protože ta je vždy v mrazáku) s přidáním trochy pepře
a smíchané s rýží, uvařenou s kari kořením (moc nekořením, ale kari mám ráda) a je blesková lehká večeře, kterou si vezmu v mističce k počítači nebo televizi (proto ta čajová lžička - to aby mi rýže při tom koukání na obrazovku tv či monitor nepadala z vidličky kolem dokola ).
Hodně pohody

10 komentářů:

  1. Lado, hotovo raz dva ... dobrý a jednoduchý ... tu lžičku taky potřebuju často ....
    Hezký víkend ti přeju. jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak jsme na tom podobně s těmi lžičkami. Také ti přeji hezký víkend, Jarko.

      Vymazat
  2. :) já mám totéž s kuskusem - miska, lžička , počítač

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ploduško, tak kuskus jsem jedla jen jednou u kamarádky a nevím, zda to bylo třeba ne zrovna nejlepší přípravou, ale moc mne to neoslovilo. Zkusím někdy nějaký jiný recept. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. máme stejné chutě, můžu takovou stravu.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lehké a dobré jídlo, to je ono a jako bonus i pravděpodobně zdravé. Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. :-) Marti, a doufám, že také se lžičkou (kvůli počítači, televizi, háčkování apod.)? Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Ladi, to je dobrůtka :-)) A malou lžičkou já jím nejradši :D Hezký víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Razím totiž myšlenku, že i malou lžičkou můžu sníst hodně dobrého jídla. Měj se krásně, Zdeni.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.