Počet zobrazení stránky

sobota 9. dubna 2016

Svetr


Neskutečně (a vím, že zbytečně a hloupě) mne vytáčí, když v posledních letech se místo svetru či zapínací vestě říká "kardigan", místo vzhled "look", místo oblečení "outfit" a místo potlesku-ovací ve stoje "standing ovation". Tohle zná každá nula, ale aby znala třeba dějiny svého národa, své země - o tom neví nic. Takže já začnu jinak - koupila jsem si svetr či spíš delší vestu a mám z ní radost. Ta první fotka je bez blesku, takže na ní vesta vypadá tmavší. Je příjemně měkká, zapíná se na tři velké patenty a je celá lemovaná provlečenou šedivou kožešinkou. Teď si budu přát, aby se zima nezhoupla rovnou do parného léta, ale bylo to pravé jaro jak má být - občas i chladnější. Přesně podle pranostiky: Březen - za pec si vlezem, duben - ještě tam budem, máj - zalezem dál. 


















Nebo také studený máj - v stodole ráj. To proto, abych si svetr užila. 

Hodně pohody



10 komentářů:

  1. Nádherná kombinace. Myslím, že ho ještě užiješ:-)
    Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V posledních letech mám ráda šedivou barvu, dřív mi připadala "myší". :-) Také přeji hezký víkend.

      Vymazat
  2. Ladi, zdravím Tě z tepla domova a přeji hezký víkend!- Tvůj svetr se mi moc líbí a ta barva!!!
    Hezky si ho užij Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, no právě - ta barva... dřív jsem byla na černou a tmavě modrou, teď si v nich připadám jak vrána...:-) Tak jsem začala s šedivou. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Lado, kardigan je pro mě taky svetr nebo vesta ....... pěkně jsi nakoupila .. a myslím, že počasí ti přeje, tedy vestě.
    Měj se fajn. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jasně, Jarko - my nosíme svetry a vesty a kardigany ať si nosí kdo chce. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Ladi, krásný svetr sis pořídila :-)) Krásnou neděli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Zdeni - víkend byl klidný, doufám, že i u vás. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Taky mě štve, jak se angličtina cpe všude. U nás doma- ta trochu z protestu- často používáme ruské slovíčka, nebo fráze. Synek je z toho na větvi, nechápe a štve ho, že nerozumí. I když už se občas taky chytá. -Zdrávstvuj malčik- už chápe.
    Mimochodem- moc krásný svetr. Šedou poslední dobou taky preferuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Zkusily jsme tu vaši reakci také s mou kamarádkou a dobře jsme se bavily tím, kolik na ruských slovíček jsme si dokázaly ještě vzpomenout. Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.